عصر خودرو

وزیر نفت برزیل:

تولید نفت را در سال ۲۰۱۷ افزایش می دهیم

عصر بازار- وزیر انرژی برزیل روز گذشته در حاشیه نشست کارشناسان اوپک گفت: ما عضو اوپک نیستیم که پایبند تصمیم‌های آنها باشیم و از سال آینده میلادی تولید نفت خود را افزایش خواهیم داد.

تولید نفت را در سال ۲۰۱۷ افزایش می دهیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، وزیر انرژی برزیل روز گذشته از برنامه این کشور برای افزایش تولید نفت در سال آینده میلادی خبر داد.

    مارسیو فلیکس، وزیر نفت و گاز برزیل، در حاشیه نشست کارشناسان اوپک در وین اتریش، اعلام کرد درباره رقم افزایش تولید نفت این کشور اظهار نظر نمی کنم اما تولید بزریل افزایش می یابد.

    وی در این نشست اعلام کرد مقامات برزیلی درحال شناسایی پیشنهادات کشورها در نشست جاری هستند تا پس از بررسی آنها موضع خود را در قبال آنها مشخص کنند.

    وی تأکید کرد دعوت شدن به این اجلاس برای ما افتخار بزرگی است و ما می خواهیم با شرایط حال حاضر آآشنا شویم. ما به عنوان عضو ناظر در این نشست شرکت کرده ایم چرا که برزیل عضو اوپک نیست.

    وی ادامه داد از ما دعوت شده است که در مذاکرات حضور یابیم اما ما اول به نظرات کشورها گوش می دهیم و سپس نظر خود را ارائه خواهیم داد.

    7 , 8 آبان نشست کارشناسان کشورهای عضو اوپک در وین اتریش برگزار شد، نکته قابل توجه دعوت از دیگر کشورهای نفتی غیر عضو اوپک برای حضور در این اجلاس بود، تلاش این اجلاس برای توافق و اجماع روی کاهش تولید کشورها بود.

    برچسب ها