عصر خودرو

فهرست جدید قیمت ها زیر ذره بین؛

نگاهی به رده بندی بهای پلیمرها

عصر بازار- مقایسه قیمت محصولات پلیمری در تاریخ ۲۵ مهر و ۹ آبان نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند، به طوری که ABS و پی وی سی ها بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

نگاهی به رده بندی بهای پلیمرها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین افزایش قیمت محصولات پلیمری متعلق به اکریلوبوتادین استایرن (ABS) با 4.1 درصد افزایش نسبت به دو هفته است، این کالا از رقم 5 هزار و 345 تومان به 5 هزار و 565 تومان رسیده است.

    در رده دوم افزایش قیمت ها، پی وی سی ها با 3.4 درصد رشد نسبت به دو هفته قبل قرار دارند. گرید 57 و 70 نسبت به دو هفته قبل 112 تومان و گرید 60 و 65 نیز به ترتیب 106 و 101 تومان نسبت به دو هفته قبل رشد قیمت داشته اند.

    پلی اتیلن های سبک فیلم نیز با 2.7 درصد رشد نسبت به دو هفته قبل در رده بعدی رشد قیمت ها قرار دارند، این کالاها 108 تومان نسبت به دو هفته قبل گران شدند.

    پلی استایرن های معمولی و مقاوم هم به ترتیب با 89 و 94 تومان افزایش قیمت در رتبه های بعدی رشد قیمت ها قرار دارند. پلی اتیلن سنگین اکستروژن، پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی نیز نسبت به دو هفته قبل 1.5 و 1.1 درصد رشد قیمت داشته اند. پلی اتیلن های سبک خطی، فیلم، پلی اتیلن های سنگین بادی نیز نسبت به دو هفته قبل روندی افزایشی داشته اند.

    کمترین رشد قیمت ها نیز نسبت به دو هفته قبل متعلق به پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با 0.1 درصد کاهش است.

    در همین حال پلی پروپیلن شیمایی نسبت به دو هفته قبل روندی کاهشی داشت، به طوری که این کالا از 3 هزار و 763 به 3هزار و 756 تومان رسید، این کالا 0.1 درصد نسبت به دو هفته قبل افت داشت.

    همچنین در محاسبه قیمت محصولات پلیمری، نرخ دلار نیز روندی افزایشی داشت، نرخ دلار از 3 هزارو 582 به 3 هزارو 592 تومان رسید.

    برچسب ها