عصر خودرو

یکشنبه ۹ آبان؛

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی

عصر بازار- در معاملات امروز یکشنبه ۹۵.۰۸.۰۹ در بازار برق بورس انرژی ۱,۳۶۰ مگاوات برق به ارزش ۷ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز معاملاتی گذشته با افزایش همراه بوده است.

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مبین سرمایه، میانگین وزنی قیمت (میانگین وزنی کل معاملات بارپایه روزانه نماد‌های معامله شده در بازار برق بورس انرژی) در معاملات امروز نیز روند با ثبات خود را در محدوده 360,000 ریال را حفظ کرد.

    نمودار میانگین وزنی قیمت:

    همانطور که در نمودار میانگین وزنی قیمت مشاهده می‌شود؛ روند باثبات قیمت در محدوده 360,000 ریال همچنان پایدار بوده و تغییری در آن مشاهده نمی‌شود.
    امروز در بازار برق بورس انرژی، بیشترین حجم معاملات مربوط به نمادهای کم‌باری بود و در نمادهای بارپایه تنها در یک سررسید معاملات به انجام رسید.
    آمار معاملات امروز به تفکیک نماد‌های معاملاتی:

    بررسی روند نماد 13950816 :
    نمودار زیر روند قیمت در نماد بارپایه 13950816 را نشان می‌دهد. همانطور که مشاهده می‌شود قیمت در طول دوره روندی باثبات در محدوده 360,000 ریال داشته است.
    روند سال گذشته این نماد همانطور که در تصویر مشاهده می شود؛ روند کلی قیمت در طول دوره صعودی بوده و در انتهای دوره در قیمت 400,000 ریال به کار خود پایان داده است.
    در این نماد تا به امروز 55  مگاوات برق مورد معامله قرار گرفته است که بیشترین حجم معاملات مربوط به معاملات 09.08.1395 با 50  مگاوات می‌باشد.

    برچسب ها