عصر خودرو

عرضه انواع مس در تالار محصولات صنعتی ومعدنی

عصر بازار- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه ۹ آبان ماه شاهد عرضه یک هزار تن مس مفتول، یک هزار و ۵۰۰ تن مس کاتد و ۲۰ هزار تن مس کم عیار شرکت ملی صنایع مس ایران، ۱۰۰ تن مس مفتول شرکت گیل راد شمال و ۱۰۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان است.

عرضه انواع مس در تالار محصولات صنعتی ومعدنی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران در این روز 12 تن کنسانتره فلزات گرانبها و150 تن سولفور مولیبدن نیز در تالار محصولات صنعتی ومعدنی عرضه می شود.

    بر اساس این گزارش  44 هزار و 764 تن انواع قیر، عایق رطوبتی، لوب کات سبک و وکیوم باتوم در تالارصادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

    این گزارش حاکی است، 93 هزار و 476 تن وکیوم باتوم، مواد شیمیایی، انواع قیر، مواد پلیمری، لوب کات و گوگرد در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

    تالار محصولات کشاورزی نیز در این روز شاهد عرضه یک هزار و 210 تن جو دامی، 295 تن ذرت دامی، 400 تن شکر سفید و 100 تن کنجاله سویا پلیت است.علاوه بر این یک هزار و 155 تن جو دامی استان های گلستان، لرستان، خراسان رضوی، کرمانشاه، همدان، خراسان شمالی، ایلام و اصفهان نیز در قالب طرح قیمت تضمینی در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

    همچنین 2 هزار و 589 تن ذرت  9 انبار استان های کرمانشاه و کردستان و 7 تن جو  انبار استان قزوین نیز در قالب گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود

    برچسب ها