عصر خودرو

توضیحات "غسالم" درباره تعدیل با اهمیت بودجه

عصر بازار- شرکت سالمین درخصوص تعدیل با اهمیت سود هر سهم در بودجه جدید و همچنین اعمال نکردن نرخ فروش اعلامی هرکیلو شکر به قیمت ۲,۵۲۰ تومان در بودجه، توضیحاتی داد.

توضیحات "غسالم" درباره تعدیل با اهمیت بودجه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، عمده تغییر پیش بینی سود هر سهم سال 95 ناشی از کاهش در مبلغ بهای تمام شده کالای فروش رفته می باشد که عمدتا به دلیل کاهش نرخ خرید برخی مواد اولیه نسبت به بودجه پیش بینی شده از قبیل آرد گندم، شکر و روغن نباتی می باشد، شکر در بودجه 2,800 در نظر گرفته شده بود که عملا 2,550 تومان خریداری شد. دلیل دیگر کاهش مقدار تولید و فروش و همچنین کاهش نرخ خرید سلفون بسته بندی می باشد.
    براساس این گزارش، شرکت همچنین توضیح داده کاهش در مقدار فروش به میزان 530 تن به دلیل تغییر در ترکیب فروش محصولات می باشد که باعث کاهش قابل توجهی در مبلغ فروش سال 95 نشده است. همچنین افزایش هزینه های توزیع و فروش عمدتا به دلیل افزایش در نرخ کرایه محصولات فروخته شده و افزایش در هزینه های حقوق و دستمزد پرسنل اداری و فروش می باشد.
    به همین منوال، افزایش در سایر هزینه های عملیاتی به دلیل افزایش هزینه های جذب نشده تولید ناشی از کاهش در مقدار تولید و انتقال آن از بهای تمام شده کالای فروش رفته به سایر هزینه های عملیاتی می باشد.

    برچسب ها