عصر خودرو

پژوهشگاه نیرو با ایتالیایی‌ها در زمینه فناوری آزمایشگاهی برق همکاری می کند

عصر بازار- پژوهشگاه نیرو تفاهم‌نامه‌ای را با یک شرکت ایتالیایی با هدف کسب فناوری آزمایشگاهی، انتقال دانش فنی مورد نیاز برای اجرا و پیاده‌سازی نمونه های صنعت برق کشور امضا کرد.

پژوهشگاه نیرو با ایتالیایی‌ها در زمینه فناوری آزمایشگاهی برق همکاری می کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از وزارت نیرو، پژوهشگاه یاد شده برای گسترش تعامل بین‌المللی و استفاده از ظرفیت‌ها و تخصص‌های موجود در سطح بین‌المللی، با در نظر گرفتن زیرساخت‌ها و امکانات در زمینه پژوهش، فناوری و تحقیقات کاربردی، ارایه خدمات آزمایشگاهی در سطح کیفی مورد قبول، این تفاهم‌نامه‌ را با شرکت CESI ایتالیا امضا کرده است.
    این تفاهم‌نامه با هدف اکتساب فناوری آزمایشگاهی، انتقال دانش فنی و بکارگیری تجربه های این شرکت در اجرا و پیاده سازی آزمایشی مورد نیاز صنعت برق مبادله شد.
    برای عملیاتی شدن توافق‌ها، کارگروهی متشکل از نمایندگان پژوهشگاه نیرو و شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق ایران (توانیر) برای انتخاب اولویت‌های همکاری تشکیل می‌شود.
    برپایه این گزارش، شرکت CESI ایتالیا، سوابق و تجربیات بین‌المللی در زمینه ارایه خدمات فنی و مهندسی، تست و ارزیابی تجهیزات و صدور گواهینامه و بازنگری طراحی در صنعت برق را داراست.

    شهریورماه گذشته نیز پژوهشگاه نیرو و پردیس مهندسی مکانیک دانشگاه درسدن (Dresden) آلمان برای توسعه تعاملات بین المللی و علمی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

    برچسب ها