عصر خودرو

کیش اینوکس ۲۰۱۶ (۲۵)

حمایت ویژه بانک سرمایه از کیش‌اینوکس ۲۰۱۶

عصر بازار- «سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی» و «هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور» در حالی از ۱۰ تا ۱۳ آبان برگزار می‌شود که همزمان با این رویداد همایش‌بین المللی «سرمایه گذاری و توسعه ایران» نیز در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان برگزار می‌شود.

حمایت ویژه بانک سرمایه از کیش‌اینوکس ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این راستا، بانک سرمایه  نیز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های کشور در حوزه بانکداری علاوه ‌بر حمایت ویژه از نمایشگاه، در این رویداد به شکلی ویژه حضور پیدا کرده است. 

    این در حالی است که بانک سرمایه با حضور در این رویداد ضمن تعامل با دیگر بازیگران بازار مالی، پتانسیل رو به رشد صنعت بانکداری را با آنها به اشتراک می‌گذارد. همچنین این بانک علاوه ‌بر حمایت کامل از برگزاری این رویداد و حضور در فضای نمایشگاهی، برنامه معرفی خدمات‌دهی خود را نیز خواهد داشت که برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به این حوزه، جذاب خواهد بود. این مجموعه همچنین در تلاش است با فراهم آوردن بستری برای تبادل نظرات درخصوص نقش این صنعت، دین خود را نسبت به تمامی فعالان ادا کند.

    بانک سرمایه با بهره مندی از تجارب و تخصص و دانش علمی و عملی ارزشمند صاحب نظران اقتصادی دست اندرکاران پولی و بانکی کشور، با اهداف جذب و بکارگیری سرمایه‌های سرگردان و تخصیص بهینه آن در جهت تامین نیازهای مالی بخش های مختلف اقتصادی در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا و به فضل خداوند سبحان ارتقاء بانکداری اسلامی ارائه خدمات نوین بانکداری، مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آنها، توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک، ایجاد بستر مناسب سرمایه گذاری و کسب بازدهی مناسب با هدف فعالیت و مشارکت در رشد و توسعه شکوفایی اقتصاد کشور شروع به فعالیت کرده است.

    برچسب ها