عصر خودرو

دادوستد ۳۹۲ میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس ایران

عصر بازار: امروز در بازارهای فرابورس ایران ۳۹۲ میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش از ۹۲۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

دادوستد ۳۹۲ میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»  به نقل از فرابورس ایران، معامله‌گران فرابورس ایران در روز جاری، 392 میلیون و 720 هزار ورقه بهادار به ارزش 920 میلیارد و 200 میلیون ریال را خرید و فروش کردند و آیفکس هم با کاهش 6.8 واحدی نسبت به روز گذشته روی عدد 731.56 ایستاد.

    در حالی که امروز هلدینگ خاورمیانه با خرید و فروش 7 میلیون و 90 هزار سهم به ارزش 21 میلیارد و 300 میلیون ریال، بیشترین حجم و ارزش معاملات را در اختیار گرفت، قند شیروان، زغال سنگ پروده طبس و بیمه نوین بییترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیشترین افت قیمت نصیب بیمه میهن، گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان و باغمیشه شد.

    همچنین، نماد پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر منفی را بر آیفکس داشت و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، توسعه خدمات دریایی وبندری سینا، پالایش نفت تهران، قاسم ایران و سرمایه‌گذاری مسکن تهران پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.

    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش 4 میلیون و 800 هزار سهم رقم زد و داد و ستد 28 هزار و 743 ورقه مرابحه سه ماهه مگا موتور در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.

    علاوه بر این، قیمت اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن ضمن کاهش در محدوده 606 تا 700 هزار ریال دست به دست شد.

    برچسب ها