عصر خودرو

توضیحات خگستر در ارتباط با ابهامات بودجه

عصر بازار- شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو دلایل توجیهی خود را در خصوص تعدیل پیش بینی سود هر سهم سال ۹۵ ارائه کرد.

توضیحات خگستر در ارتباط با ابهامات بودجه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به‌گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این قطعه ساز درباره تاثیر مصوبه مجمع عمومی منتهی به تیرماه امسال بانک پارسیان و تاثیر آن بر بودجه توضیح داد که همانند مجمع سال مالی قبل موضوع اختلاف نظر درمورد تقسیم سود تکرار شد لذا این شرکت شناسایی سود تقسیمی بانک پارسیان را موکول به طی شدن فرآیندهای قانونی آن کرد.
    از طرفی، درارتباط با شناسایی زیان از فروش سرمایه گذاری طی عملکرد شش ماهه، بیان کرد این امر بعد از مقطع شهریورماه می باشد و باتوجه به فرمت گزارشگری کدال برگشت ذخیره کاهش ارزش سرمایه گذاریها در بخش سایر درآمدهای عملیاتی در عملکرد شش ماهه منظور گردید.
    براساس این گزارش، باتوجه به شناسایی 14 میلیارد ریال سایر درآمدهای عملیاتی مربوط به برگشت ذخیره کاهش ارزش سرمایه گذاریهای کوتاه مدت می باشد که این مبلغ براساس عملکرد واقعی تا زمان تهیه این گزارش به میزان 16 میلیارد ریال محقق و در بودجه اعمال گردیده است.
    به این ترتیب، با شناسایی 1 میلیارد ریال زیان متفرقه براساس عملکرد واقعی، به دلیل درج این مبلغ در عملکرد میاندوره‌ای و باتوجه به اینکه سرفصل سایر درآمدها و هزینه های متفرقه با درنظر گرفتن رویدادهای محقق شده و رویدادهای احتمالی اتی در بودجه تعدیل گردیده، نیازی به تعدیل پیش بینی زیان متفرقه نیست.
    همچنین شرکت درخصوص عدم انتشار پیش بینی عملکرد تلفیقی سال 95 توضیح داده به دلیل آماده نبودن گزارشات عملکرد و بودجه برخی شرکتهای زیر مجموعه بوده که با نهایی شدن اطلاعات دریافتی از این شرکتها نسبت به ارسال آن اقدام خواهد شد.

    برچسب ها