عصر خودرو

تأکید ایران و مجارستان بر توسعه همکاری‌های نفتی و اجرای پروژه‌های مشترک

عصر بازار- مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران و همتایان مجارستانی بر گسترش همکارها در بخش نفت و انرژی تاکید کرده و خواهان اجرای پروژه‌های مشترک در فعالیت‌های بالا دستی و پائین دستی نفت شدند.

تأکید ایران و مجارستان بر توسعه همکاری‌های نفتی و اجرای پروژه‌های مشترک
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، سید محسن قمصری عضو هیات مدیره و مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران که به بوداپست سفر کرده است، ضمن دیدار با مقامات شرکت نفت و گاز مجارستان معروف به مول در خصوص گسترش و توسعه همکار‌ی‌های نفتی بین دو کشور بحث و تبادل نظر کرد.

    طرفین در این ملاقات با اشاره به ظرفیت‌های موجود بین دو کشور بر گسترش همکار‌ی‌ها در بخش نفت و انرژی تاکید کرده و خواهان اجرای پروژه‌های مشترک در فعالیت‌های بالادستی و پائین‌دستی نفت شدند.

    طرف مجاری در این ملاقات با اشاره به شرایط به وجود آمده بعد از اجرای توافق هسته‌ای در صحنه بین‌الملل تاکید کرد که زمینه همکاری بین شرکت مول و شرکت ملی نفت ایران مساعد بوده و باید از آن استفاده کرد.

    در این سفر دو روزه مدیر امور بین‌الملل شرکت نفت کشورمان ضمن بازدید از پالایشگاه نفت دونا مجارستان که در 40 کیلومتری پایتخت این کشور قرار دارد، از نزدیک با روند فعالیت‌های این پالایشگاه و محصولات تولیدی آن آشنا شد.

    قمصری علاوه بر ملاقات با مسئولان شرکت نفت و گاز مجارستان با مسئولان وزارت امور خارجه و تجارت این کشور نیز به صورت جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد که در این دیدار‌ها نیز بر افزایش همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های اقتصادی، تجاری، انرژی و نفت تاکید شد.

    برچسب ها