عصر خودرو

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور صورت می گیرد؛

برگزاری ۹ کارگاه آموزشی از سوی بورس کالا

عصر بازار- بورس کالا به منظور آشنایی هرچه بیشتر فعالان صنعت دام و طیور کشور با کارکردهای این بورس در بخش کشاورزی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور که از روز پنجشنبه ۶ الی یکشنبه ۹ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، اقدام به برگزاری ۹ کارگاه آموزشی می کند.

برگزاری ۹ کارگاه آموزشی از سوی بورس کالا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در اولین روز برپایی این نمایشگاه 2 کارگاه آشنایی با نحوه معاملات پیوسته گواهی سپرده ذرت و نحوه معاملات تهاتر محصولات کشاورزی در دو ساعت صبح و بعدازظهر از سوی بورس کالا در روز پنجشنبه 6 آبان برگزار می شود.

    آشنایی با روش‌های خرید و فروش محصولات کشاورزی در قالب معاملات نقد، نسیه و سلف و نحوه اجرای سیاست قیمت تضمینی در بورس کالای ایران (جو و ذرت)، دو کارگاه دیگری است که در دومین روز نمایشگاه، روز جمعه 7 آبان برپا می شود.

    روز شنبه 8 آبان نیز نمایشگاه دام و طیور شاهد برپایی 3 کارگاه آموزشی بورس کالا با عناوینی چون آشنایی با نحوه خرید مصرف کنندگان عمده محصولات کشاورزی و دامی، آشنایی با نحوه معاملات قراردادهای آتی ذرت و جو و آشنایی با امکان انجام معاملات سلف با تأکید بر فرآورده های دامی (شیر، دام زنده و گوشت) از سوی بورس کالا خواهد بود.

    این بورس در روز پایانی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور نیز 2 کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه معاملات قراردادهای اختیار معامله ذرت و جو و آشنایی با نحوه معاملات مرغ را برای علاقمندان صنعت دام و طیور کشور برگزار می کند.

    کلیه علاقمندان می توانند در ایام برپایی نمایشگاه مذکور با مراجعه به سالن 38 غرفه 45 (غرفه بانک کشاورزی) در ساعات اعلام شده در این کارگاه های آموزشی شرکت کنند.

    طرح قیمت تضمینی در راستای اجرای ماده 33 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و در قالب عرضه و معامله نهاده های دام و طیور در بورس کالا از جمله جو دامی و ذرت دانه ای کل کشور طبق ابلاغیه هیات وزیران در سال 95 در بورس کالای ایران اجرایی شده است.

    همچنین این بورس توانسته است در راستای تامین مالی بخش کشاورزی و پرداخت مطالبات گندمکاران کشور، با انتشار 2 هزار و 650 میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد گندم گام های موثری را در این زمینه بردارد.

    علاقمندان می توانند برای مشاهده نام دوره و تاریخ برگزاری کارگاه‌های آموزشی بورس کالا، اینجا را کلیک کنند.

    برچسب ها