عصر خودرو

پس از یک دهه غیبت؛

دومین شرکت فن آوری اطلاعات اروپا در راه بازار سرمایه ایران

عصر بازار- پایگاه داده ها و نرم افزار معاملاتی بازار سرمایه ایران، ده سال قبل توسط «Atos»، شرکت فناوری اطلاعات فرانسوی که پس از شرکت (IBM GLOBAL) دومین شرکت فناوری اطلاعات در منطقه اروپا است، طراحی و پیاده سازی شد، اما به دلیل تحریم ها نوسازی آن انجام نگرفت.

دومین شرکت فن آوری اطلاعات اروپا در راه بازار سرمایه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، پس از سپری شدن یک دهه و عبور از تحریم ها، کارشناسان شرکت “Atos”  به ایران  سفر کردند تا با مقامات رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و دیگر اعضای بازار سرمایه کشور مذاکره کنند.

    طی نشست کارشناسان این شرکت فن آوری اطلاعات و مسئولان ارشد سازمان بورس، در مورد حضورAtos  به عنوان مشاور نرم افزاری بازار سرمایه ایران  گفتگو شد.

    محتوای اصلی این جلسات نوسازی و رفع اشکالات نرم افزار معاملاتی مورد استفاده در بازار سرمایه ایران و همچنین امکان استفاده از نرم افزارها و سخت افزارهای جدید Atos بود.

    گفتنی است Atos یک شرکت اروپایی فناوری اطلاعات است که شعباتی در پاریس و مونیخ دارد. این شرکت تلفیق سیستم ها و خدمات معاملاتی را با فناوری بالا، ارتباطات متحدالشکل، داده‌های بزرگ و امنیت سایبری، طراحی و پیاده سازی می کند.

    برچسب ها