عصر خودرو

چهارشنبه ۵ آبان ماه عرضه می شود؛

اوراق سلف موازی استاندارد شرکت گل گهر

عصر بازار- شرکت معدنی و صنعتی گلگهر اوراق سلف موازی استاندارد کنسانتره سنگ آهن دانه بندی شده منتشر می کند.

اوراق سلف موازی استاندارد شرکت گل گهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برای تامین مالی طرح های توسعه ای، اوراق سلف موازی استاندارد کنسانتره سنگ آهن دانه بندی شده عرضه می کند.

    با توجه به تصویب پذیرش و انتشار اوراق سلف 750 هزار تن کنسانتره سنگ آهن در هیات پذیرش بورس کالا، اوراق مزبور به ارزش یک هزار و دویست و نوزده میلیارد ریال، روز چهارشنبه مورخ 5 آبان 95 در بورس کالا عرضه خواهد شد. این اوراق با بازده حداقل 19 و حداکثر 20 درصد در سررسید و به صورت بانام و معاف از مالیات عرضه می شود. بازارگردان، متعهد پذیره­ نویسی و مشاور پذیرش این اوراق، شرکت تأمین سرمایه امید است و نقدشوندگی این اوراق توسط تامین سرمایه امید تضمین شده است.

    عرضه این اوراق به روش گسترده با قیمت ثابت 1.625.000 ریال در هر قرارداد، از طریق شبکه کارگزاران بورس کالای ایران انجام خواهد شد. همچنین معاملات ثانویه آن از تاریخ  19 آبان 95  آغاز و تا 5 آبان 96 ادامه خواهد داشت.

    گفتنی است دارایی پایه این اوراق مشتمل بر 80 درصد کنسانتره سنگ آهن زیر 600 میکرون و مابقی آن زیر 150 میکرون است. هر برگ از این اوراق برابر با یک تن کنسانتره سنگ آهن بوده و حداکثر حجم اوراق قابل عرضه محدود به حجم عرضه اولیه خواهد بود.

    برچسب ها