عصر خودرو

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش خبر داد:

حضور ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی در هشتمین نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری

عصر بازار- سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه کیش وهشتمین نمایشگاه تخصصی فرصتهای سرمایه گذاری کشور با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی در کیش برگزار می شود.

حضور ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی در هشتمین نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، رضا سراج، ضمن تاکید بر اهمیت شناخت عرصه های سرمایه گذاری در کشور و فعالیت بیشتر در این حوزه گفت: در راستای توسعه فرصت های سرمایه گذاری تخصصی در کشور، نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری با حضور بیش از 160 شرکت داخلی و خارجی 10 آبان ماه در مرکز همایش های کیش آغاز به کار می کند.

    وی از حضور چهره های شاخص سرمایه گذاری واقتصادی در این رویداد خبر داد و اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه میزبان حضور چهره های شاخصی نظیر رئیس سازمان بورس، رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیر کل بیمه خواهیم بود.

    مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش از مشارکت 23 شرکت خارجی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در راستای گسترده شدن فعالیت های مربوط به سرمایه گذاری در کشور 23 شرکت از کشورهای هند، ایتالیا، سوئیس، گرجستان، ترکیه، فرانسه، امارات متحده عربی، مالزی، آلمان و انگلیس در این نمایشگاه و همایش حضور خواهند داشت.

    سراج درباره همایش جنبی این نمایشگاه گفت:صبح سه شنبه 11 آبان ماه همایش جانبی فرصت های سرمایه گذاری از ساعت 9 صبح الی 14 با حضور بیش از 70 کارشناس داخلی و خارجی برگزار می شود.

    وی از برگزاری 6 نشست تخصصی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: 6 نشست تخصصی با رویکرد سرمایه گذاری پس از اختتامیه همایش، روز پنج شنبه 13 آبان ماه کار خود را آغاز خواهند کرد.

    مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش توضیح داد: نشست تامین مالی توسعه با هدف معرفی روش های نوین تامین مالی طرح های توسعه ای شهرداری ها و مناطق آزاد، نشست تخصصی افق فرصت های سرمایه گذاری در استان اصفهان، نشست تخصصی راهکارهای تامین مالی از طریق بورس تهران، نشست تخصصی استراتژی فعالیت بیمه ای در مناطق آزاد و نشست تخصصی استقرار حاکمیت شرکت در هلدینگ های صنعتی از جمله برنامه های جانبی روز 13 آبان ماه هستند که در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

    شایان ذکر است که سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه کیش و هشتمین نمایشگاه تخصصی فرصتهای سرمایه گذاری کشور دوشنبه 10 آبان ماه ساعت 17 با حضور چهره های شاخص عرصه سرمایه گذاری، بورس و بانک در سالن خلیج فارس مرکز همایش های کیش افتتاح می شود.

    برچسب ها