عصر خودرو

کیش اینوکس ۲۰۱۶ (۱۸)

حمایت ویژه " سخت آژند" از کیش‌اینوکس ۲۰۱۶

عصر بازار- «سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی» و «هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور» در حالی از ۱۰ تا ۱۳ آبان برگزار می‌شود که همزمان با این رویداد همایش‌بین المللی «سرمایه گذاری و توسعه ایران» نیز در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان برگزار می‌شود.

حمایت ویژه " سخت آژند" از کیش‌اینوکس ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، در این راستا، شرکت"سخت آژند" نیز به ‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه فناوری‌های نوین علاوه ‌بر حمایت ویژه از نمایشگاه، در این رویداد به شکلی ویژه حضور پیدا کرده است. 

    شرکت"سخت آژند" با حضور در این رویداد ضمن تعامل با دیگر بازیگران بازار مالی، پتانسیل رو به رشد صنعت ساختمانی را با آنها به اشتراک می‌گذارد. همچنین "سخت آژند" علاوه ‌بر حمایت کامل از برگزاری این رویداد و حضور در فضای نمایشگاهی، برنامه معرفی این صنعت را نیز خواهد داشت که برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به این حوزه، جذاب خواهد بود. این مجموعه همچنین در تلاش است با فراهم آوردن بستری برای تبادل نظرات درخصوص نقش این صنعت، دین خود را نسبت به تمامی فعالان ادا کند.    

    "سخت آژند" به عنوان شرکتی فعال در بورس در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری مسکن با توسعه‌ی مداوم مأموریت‌ها و پروژه‌ها، مصمم به احراز جایگاه نخست در بازارداخلی و حضور مؤثر در عرصه‌ی منطقه‌ای و بین‌المللی است. سخت آژند با نماد ثاژن در بازار معاملات بورس تهران به ثبت رسیده است و اولین معامله سهام این شرکت با سرمایه‌ای بالغ بر 100 میلیارد ریال در تاریخ دوشنبه سی و یکم شهریور سال 1384 بهانجام رسید. از سال 1388 تاکنون و به خصوص از سال 1391، سخت‌آژند با حفظ روند رو به رشد ارزش سهام خود،  قله‌های مرتفع بازدهی را فتح کرده و کماکان نگاه به آسمان دارد.

    برچسب ها