عصر خودرو

مدیرعامل ایدرو اعلام کرد:

رکوردزنی برداشت از میدان گازی مشترک با قطر

عصر بازار- شرکت ایزایکو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ثبت رکورد ٦٢ روز دسترسی به میدان گاز فاز ۱۸B را رقم زد.

رکوردزنی برداشت از میدان گازی مشترک با قطر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، رکود قبلی دسترسی به میدان گازی نیز در دست ایزایکو بود که پنج ماه و 10 روز ثبت شده بود و رکورد شرکت‌های خارجی در این زمینه شش ماه و 20 روز توسط شرکت شل ثبت شده است.

    منصور معظمی - معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل  ایدرو - با اشاره به توان داخلی در صنایع نفت گاز گفت این حرکت حاصل اطمینان وزارت نفت به پیمانکاران ایرانی است و متخصصان داخلی شرکت ایزایکو اثبات کردند برای احقاق حق جمهوری اسلامی از میدان‌های گازی مشترک رکوردهای جهانی را نیز در می نوردند.

    طبق اعلام ایدرو، رضاییان اصل - مدیرعامل ایزایکو - نیز این موفقیت را حاصل حمایت و مدیریت ایدرو دانست و گفت: وقتی هدایت صحیح و مدیریت استراتژیک بر مجموعه های صنعتی انجام شود قطعا متخصصان و تکنسین های داخلی به خوبی فعالیت می کنند وحاصل کار آنها قابل رقابت و حتی بی همتا در بین شرکتهای بین المللی خواهد شد.

    گفتنی است، انتقال سکوی نفتی فاز ١٨ B سوم تیر امسال توسط ایزایکو انجام شد و بعد طی 400 کیلومتر راه دریایی با استقرار در میدان گازی مشترک بعد ٦٢ روز، امروز به گاز رسید و مشعل آن با گاز سهم ایران روشن شد.

    برچسب ها