عصر خودرو

در هفته اخیر

سکه بی‌مشتری ۱۳ هزار تومان گران شد

عصر بازار- بازار سکه در روزهای اخیر با نوسانات نسبی همراه بود؛ به طوری که سکه تمام طرح جدید ۱۳ هزار تومان، نیم سکه ۳۰۰۰ تومان و ربع سکه ۱۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشتند.

سکه بی‌مشتری ۱۳ هزار تومان گران شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، سکه تمام بهار طرح جدید در یک هفته اخیر با حدود 13 هزار تومان نوسان همراه شده است. این نوع سکه در ابتدای هفته گذشته یک میلیون و 84 هزار تومان در بازار مشاهده شد و در میانه‌های هفته به یک میلیون و 92 هزار تومان رسید.

    در ابتدای این هفته این روند افزایشی ادامه پیدا کرد و در بازار روز گذشته سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 97 هزار تومان عرضه شد.

    همچنین نیم سکه در این بازه زمانی با افزایش 3000 تومان روبرو شد. نیم سکه در اوایل هفته گذشته 551 هزار تومان در بازار آزاد به فروش رسید و در روزهای ابتدایی هفته‌ جاری به 554 هزار تومان افزایش یافت.

    ربع سکه نیز در این مدت از ثبات نسبی برخوردار بود و هزار تومان نوسات قیمت داشت، این نوع سکه در ابتدای هفته قبل 290 هزار تومان قیمت داشت و در بازار ابتدای این هفته به 291 هزار تومان رسید.

    از سوی دیگر سکه گرمی از هفته قبل تا کنون 3000 تومان نوسان قیمت را تجربه کرد. این نوع سکه در این بازه زمانی در پایین‌ترین قیمت 182 هزار تومان و در بالاترین قیمت 185 هزار تومان عرضه شد.

    همچنین به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر، قیمت طلا و سکه به دلیل کم‌بودن دادوستد و نداشتن مشتری در هفته گذشته از ثبات بالایی برخوردار بود و هفته آرامی را پشت سر گذاشت.

    برچسب ها