عصر خودرو

مدیرعامل شرکت آرچر مالزی:

نگران تامین مالی پروژه های سرمایه گذاری در ایران نیستیم

عصر بازار- مدیرعامل شرکت بین المللی آرچر مالزی گفت: ما نگران تامین مالی پروژه های سرمایه گذاری در ایران نیستیم، زیرا پیش از آمدن به تهران با مقام های بانکی کشورمان در این زمینه صحبت کرده ایم.

نگران تامین مالی پروژه های سرمایه گذاری در ایران نیستیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵:۰۰

    بهگزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، «مصطفی کمال بن طیب» مدیرعامل این شرکت نفتی که در 19 کشور جهان فعالیت می کند در حاشیه نشست مشترک تجاری ایران و مالزی در تهران گفت: آنچه کارآفرینان بزرگ حاضر در این نشست می دانند این است که بانک های مالزی در حال تلاش برای عادی سازی روابط بانکی با ایران هستند و به حمایت از صاحبان صنایع مالزی برای حضور در بازار ایران علاقه مندند.
    کمال بن طیب با بیان این که شرکت آرچر تامین کننده خدمات نفت و گاز به ویژه در بخش بالادست، کنترل کیفی چاه، تحلیل سایت، تولید تجهیزات ویژه نفت در بستر دریا است، تاکید کرد هم اکنون در حال بررسی فرصت های موجود و مذاکره با شرکت های نفت و گاز ایران هستیم.

    فعال بخش خصوصی مالزی می گوید، شرکت آرچر اطمینان دارد که بزودی فرصت های بالقوه را به بالفعل تبدیل خواهد کرد و دامنه فعالیت خود را به ایران گسترش خواهد داد.

    کمال بن طیب افزود: آرچر در ایران 2 هدف سرمایه گذاری و فروش خدمات را بررسی می کند و در هر 2 زمینه آماده همکاری با شرکای ایرانی است.

    بر اساس این گزارش، هیات تجاری مالزی متشکل از 28 نماینده از 17 شرکت بخش خصوصی این کشور روز شنبه گذشته به سرپرستی «سری مصطفی محمد» وزیر صنعت و تجارت خارجی این کشور به منظور گسترش روابط به تهران آمد. این سفر دو هفته پس از سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به کوالالامپور انجام شده است..

    مصطفی محمد ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی مالزی و ایران را نیز بر عهده دارد.

    ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی ایران در 17 مهرماه امسال در حاشیه سفر دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به مالزی اعلام کرد، برقراری ارتباط بانکی از طریق تشکیل حساب مشترک برای تسهیل تسویه حساب مبادلات تجاری، اتصال سوئیچ کارت های بانکی و تشکیل کمیته ای برای رفع مشکلات بانکی میان دو کشور در سفر به کوالالامپور پیگیری شد.

    برچسب ها