عصر خودرو

همزمان با برگزاری نمایشگاه kish invex ۲۰۱۶ برگزار می شود؛

همایش بین المللی سرمایه گذاری و توسعه ایران

عصر بازار- «سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی» و «هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور» در حالی از ۱۰ تا ۱۳ آبان برگزار می‌شود که همزمان با این رویداد همایش ‌بین المللی «سرمایه گذاری و توسعه ایران» نیز در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می‌شود.

همایش بین المللی سرمایه گذاری و توسعه ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، به این ترتیب روز 11 آبان ماه برنامه سخنرانی افتتاحیه همایش با عنوان "آینده سرمایه‌گذاری و توسعه ایران" و پس از آن "چشم انداز کلی ایران" با نام "ساختارهای حقوقی و اقتصاد کلان" برگزار می شود. همچنین در این روز، چهار "جریان" به ترتیب تحت عنوان‌های پنل "بازارسرمایه" با محوریت "نقش بازارسرمایه در شرایط کنونی اقتصاد ایران"، پنل "نفت و گاز" با محوریت "قردادهای نفتی جدید ایران"، پنل "مالی و بانکداری" با محوریت "چشم انداز مالی و همکاری های بین المللی" و پنل "تخصصی سازمان خصوصی سازی" برگزار می شود.

    همچنین در روز 12 آبان نیز چهار "جریان" برگزار می شود که در "جریان اول" این روز، پنل "حقوقی" با محوریت "شناخت چهارچوب های حقوقی و تسهیل تراکنش‌های بین المللی"، پنل "بانکی" با محوریت "تامین مالی، بدهی یا سرمایه"، پنل "پتروشیمی" با محوریت "ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه پتروشیمی در سواحل مکران" و پنل اختصاصی "سازمان منطقه آزاد کیش"  برگزار می‌شود.

    در "جریان دوم" این روز نیز پنل‌های "منابع تامین مالی هتل‌داری"، "نحوه ساخت و عملیاتی‌کردن هتل با استانداردهای جهانی در ایران"، "مناطق آزاد ویژه اقتصادی ایران"  و " تامین مالی پروژه های زیرساختی و عمرانی" برگزار خواهد شد. افزون بر این، "جریان سوم" در این روز نیز اختصاص به "معرفی روش های تامین مالی از طریق صندوق های خطرپذیر در اقتصادهای نوظهور" و پنل "چالش ها و فرصت های صنعت بیمه در ایران" دارد.

    علاوه بر این همایش که سرفصل‌های آن در بالا عنوان شد، 4 نشست جانبی و کارگاه آموزشی نیز در کیش اینوکس 2016 برگزار می‌شود که شرح بیشتر آن را می‌توانید در تارنمای ریداد کیش‌اینوکس به نشانی www.kishinvex.ir بخوانید.

    برچسب ها