عصر خودرو

شب گذشته انجام شد:

آغاز پروازهای شرکت KLM به تهران پس از سه ‌سال

عصر بازار- بازگشت ایرلاین هلندی به تهران پس از وقفه‌ای سه‌ساله است و آن‌طور که پیتر البرز، مدیرعامل KLM می‌گوید: " این شرکت، شبکه خود را با از سر گرفتن مقصد تهران، به‌عنوان چهاردهمین مقصد اضافه‌شده در سال جاری تقویت کرده است.

آغاز پروازهای شرکت KLM به تهران پس از سه ‌سال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شرکت هواپیمایی کی ال ام هلند شب گذشته نخستین پرواز خود را از فرودگاه شیفول آمستردام به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی انجام داد.

    بازگشت ایرلاین هلندی به تهران پس از وقفه‌ای سه‌ساله است و آن‌طور که پیتر البرز، مدیرعامل KLM می‌گوید: " این شرکت، شبکه خود را با از سر گرفتن مقصد تهران، به‌عنوان چهاردهمین مقصد اضافه‌شده در سال جاری تقویت کرده است.

    تهران چهاردهمین مقصدی است که به شبکه KLM اضافه می‌شود. چهار پرواز هفتگی بین فرودگاه Schiphol هلند و امام خمینی تهران انجام خواهد شد. این پروازها مکمل خدمات خط هوایی ایر فرانس از پاریس به تهران خواهند بود.

    کوروش فتاحی روز گذشته به پایگاه خبری گفت که این پروازها در روزهای یکشنبه٫سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 17:40 از آمستردام پرواز کرده و در ساعت 01:20 (به‌وقت محلی) به تهران وارد می‌شود.

    پرواز بازگشت، KL0433، از تهران در ساعت 03:20 (به‌وقت محلی) پرواز کرده و در ساعت 06:45در فرودگاه آمستردام به زمین می‌نشیند.

    هواپیمایی KLM دو ماه پیش اعلام کرده بود که این پروازها با بوئینگ 200-777 انجام می‌شوند و شرکت هواپیمایی KLM نیازهای مسافران را با ارائه سه کلاس مختلف برآورده خواهد کرد، 34 صندلی در کلاس بیزینس، 40 صندلی در کلاس اکو نومی کامفورت و 242 صندلی در کلاس اکو نومی.

    با احتساب پروازها به تهران، کی ال ام اکنون 37 پرواز را به 9 مقصد در خاورمیانه به مشتریانش پیشنهاد می‌دهد.

    بعد از لغو تحریم‌های غرب، چند شرکت هوایی بین‌المللی پروازهای خود به ایران را از سر گرفته‌اند. شرکت‌های ایرفرانس و بریتیش ایرویز ازجمله شرکت‌های اروپایی هستند که پروازهای خود به ایران را از سر گرفته‌اند.

    برچسب ها