عصر خودرو

بریتانیا به دنبال کاهش آثار برگزیت؛

پیشنهاد ویژه لندن برای سرمایه گذاران

عصر بازار- کاهش ارزش پوند و ناامیدی سرمایه گذاران از بازارهای مالی لندن، این کشور را به تکاپو برای حفظ سرمایه گذاران انداخته است. در همین راستا مرکز مالی لندن طرح یک ویزای جدید را برای سرمایه گذاران مطرح کرده است. هدف این ویزا، ایجاد اطمینان برای تجار است که بعد از جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا ثروت آنها دچار مشکلی نمی شود.

پیشنهاد ویژه لندن برای سرمایه گذاران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از پایگاه خبری سی.ان.ان، پیشنهاد ویزای جدید توسط) PWC شرکت مشاور خدمات حسابداری و حسابرسی) به مرکز مالی لندن داده شده است. آنها استدلال می‌کنند که ویزای کار UK باید بر اساس نیازهای تجارت منطقه ای به سرمایه گذاران اعطا شود.

    جولیا اونسلو، رئیس بخش مهاجرت جهانی در شرکت PWC در این رابطه گفت: به منظور حفظ تجارت  و رقابت بین المللی نیازمند روابط با کشورهای جهان هستیم. از این رو باید برای حفظ کسب وکار اقتصادی انگلستان، مشکل ویزای سرمایه‌گذاران پس از برگزیت را حل کنیم.

    گفتنی است، لندن دارای بزرگترین مرکز مالی در اروپا و همچنین دارای روابط قوی با بازارها و سیستم های بانکی اروپا است. در گذشته ای نه چندان دور این کشور بیشترین تعداد سرمایه گذار خارجی را در بازار مالی خود جا داده بود. این در حالی است که جدایی انگلستان از اتحادیه اروپا سایه ای از ناامیدی و رکود بر بازارهای مالی لندن انداخته است. یکی از چالش های سرمایه گذاران پس از برگزیت، محدودیت های مهاجرت به انگلستان است.

    برچسب ها