عصر خودرو

آسان پرداخت حامی ویژه کیش‌اینوکس ۲۰۱۶

عصر بازار- «سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی» و «هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور» در حالی از ۱۰ تا ۱۳ آبان برگزار می‌شود که همزمان با این رویداد همایش‌بین المللی «سرمایه گذاری و توسعه ایران» نیز در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان برگزار می‌شود.

آسان پرداخت حامی ویژه کیش‌اینوکس ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، همچنین شرکت آسان پرداخت پرشین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ها در حوزه اجرا، پشتیبانی و نصب انواع پایانه‌های فروشگاهی یا POS علاوه ‌بر حمایت ویژه از نمایشگاه، در این رویداد به شکلی ویژه حضور پیدا کرده است. 

    شرکت آسان پرداخت پرشین با حضور در این رویداد ضمن تعامل با دیگر بازیگران بازار مالی، پتانسیل رو به رشد صنعت تحت فعالیت خود را با آنها به اشتراک می‌گذارد. "آپ" علاوه ‌بر حمایت کامل از برگزاری این رویداد و حضور در فضای نمایشگاهی، برنامه معرفی گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن را نیز خواهد داشت که برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به این حوزه، جذاب خواهد بود. این مجموعه همچنین در تلاش است با فراهم آوردن بستری برای تبادل نظرات درخصوص نقش این صنعت، دین خود را نسبت به تمامی فعالان ادا کند.

    شرکت آسان پرداخت پرشین با هدف فعالیت در سیستم های پرداخت الکترونیکی داده ها، در اردیبهشت سال 88 تاسیس گردید. هدف این شرکت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک است و اجزای مختلف سیستم بر پایه «مقررات ناظر بر ارائه دهندگان خدمات پرداخت « اداره نظام پرداخت بانک مرکزی و شرکت شاپرک در نظر گرفته شده و همچنین به گونه ای طراحی شده تا در برگیرنده طیف وسیع‌تری از انواع پرداخت الکترونیک باشد، این هدف با بکارگیری تجهیزات و ابزار ویژه پذیرش و انتقال تراکنش‌ها که در سیستم‌های پرداخت الکترونیک بروز دنیا استفاده می‌گردند، میسر است. این شرکت با عضویت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعالیت در حوزه پرداخت‌های الکترونیک کشور در بسترهایی نظیر پایانه فروش (POS) ، موبایل (USSD) و اینترنت (IPG) را کسب کرده است.

    برچسب ها