عصر خودرو

نرخ اوراق تسهیلات مسکن؛ ۶۳۹ تا ۷۰۳ هزار تومان

عصر بازار: نرخ اوراق تسهیلات مسکن در معاملات روز جاری ( شنبه ) فرابورس در بازه ۶۳۹ تا ۷۰۳ هزار ریال معامله شد.

نرخ اوراق تسهیلات مسکن؛ ۶۳۹ تا ۷۰۳ هزار تومان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات امروز بازارهای فرابورس ایران در حالی پایان یافت که 114 میلیون و 950 هزار ورقه بهادار در 13 هزار و 100 نوبت به ارزش یک هزار و 472 میلیارد و 430 میلیون ریال داد و ستد شد.

    شاخص کل فرابورس، این هفته را با افزایش 5.7 واحدی آغاز کرد و در جایگاه 738.42 واحدی قرار گرفت و سهام ذوب آهن اصفهان و گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان بیشترین تاثیر مثبت را در رشد آیفکس داشتند.

    بانک دی با ثبت معامله 8 میلیون و 330 هزار سهم به ارزش 14 میلیارد و 830 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را از آن خود کرد.

    همچنین، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام بیمه نوین و پس از آن قند شیروان و سرمایه گذاری اقتصاد نوین بود و نماد شرکت های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، بانک دی، توسعه خدمات بندری سینا، پالایش نفت تهران و سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان پربیننده ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

    از سوی دیگر نیرو سرمایه، معادن مس تکنار و مرجان کار با بیشترین افت قیمت روبرو شدند در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 246 هزار و 740 سهم بیشترین حجم معاملات( صندوق های قابل معامله) ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره ماهانه رایتل با داد و ستد 53 هزار و 640 ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

    برچسب ها