عصر خودرو

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار عنوان کرد:

مسیر انحرافی اطلاع‌رسانی در بازار سرمایه

عصر بازار- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تشریح برنامه‌های نوین سازمان بورس برای تضمین شفافیت اطلاعات، نقش حراست‌ها را در تضمین شفافیت و پیشگیری از چالش رانت اطلاعات بسیار مهم دانست.

مسیر انحرافی اطلاع‌رسانی در بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شادا، شاپور محمدی در جریان هشتمین نشست شورای هماهنگی مدیران حراست‌های تابعه وزارت اقتصاد با توضیح مقوله سهولت و امنیت گفت: ملاحظات امنیتی نباید مانع تسهیل امور شود. همچنین نباید برای تسهیل امور، ضرورت‌های امنیت را نادیده بگیریم. وی در ادامه اظهار کرد: فضای مجازی، جولانگاه اطلاعات نادرست درباره بازار سرمایه است و با اجرای برنامه‌های کارآمد شفاف‌سازی، شایعات رونق خود را از دست می‌دهد. محمدی با تاکید بر اینکه اولویت نخست این سازمان تامین مالی بخش خصوصی است، اظهار کرد: ادعاها مبنی بر اینکه این سازمان تامین مالی دولت را در اولویت قرار داده است، رد می‌کنم.

    به گفته محمدی حراست‌ها باید مراقب باشند مذاکرات مسائل مالی هیات مدیره بانک‌ها و شرکت‌ها پیش از درج در کدال افشا نشوند. در ادامه این نشست، حجت الله صالحی، مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی با تشریح فعالیت‌های حراست گفت: حراست‌ها،عوامل اخلال در اجرای برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مرتبط با وزارت متبوع و دستگاه‌های تابعه را شناسایی و تمهیدات لازم را برای تضمین اجرای منویات اقتصاد مقاومتی به عمل خواهند آورد.

    صالحی ضمن بررسی اقدامات حراست برای مقابله با مفاسد و آسیب‌های اداری و مالی، نتایج اقدامات کمیته‌های چهارگانه ذیل شورای هماهنگی و کارگروه‌های مربوط را موفق ارزیابی کرد و خواستار ارتقای کارآمدی فعالیت‌های آن شد. وی با تشریح برنامه‌های حراست‌ها برای پایش اقدامات و اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی افزود: حراست‌ها باید به دقت موانع و عوامل اخلال در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را شناسایی و اقدامات لازم را انجام دهند.

    برچسب ها