عصر خودرو

رئیس کل سازمان خصوصی سازی اعلام کرد

مصوبات نرسد، از آزادسازی سهام عدالت خبری نیست

عصر بازار- رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: اگر مصوبات مورد نیاز برای آزادسازی سهام عدالت به موقع دست ما را نگیرد، مسئولیتی را در این زمینه بر عهده نخواهم گرفت، چرا که عصای دست ما این مصوبات هستند.

مصوبات نرسد، از آزادسازی سهام عدالت خبری نیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، پوری حسینی در گفتگو با شبکه خبر در خصوص آزادسازی سهام عدالت گفت: بر اساس قانون سال 94، سال پایانی سهام عدالت بود که بر این اساس امسال مشغول این موضوع هستیم که صورتحساب بیش از 40 میلیون مشمولی را که برای این سهام ثبت نام کرده اند آماده کنیم.

    رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: البته این کار به مصوباتی نیاز دارد که پیش نویس آنها تهیه و تقدیم شده است که امیدواریم به موقع این مصوبات دست ما را بگیرد.

    وی با اشاره به این که تهیه و نهایی شدن بخشی از این مصوبات بر عهده نمایندگان مجلس است ادامه داد: اگر مصوبات مورد نیاز برای آزادسازی سهام عدالت به موقع دست ما را نگیرد، مسئولیتی را در این زمینه بر عهده نخواهم گرفت، چرا که عصای دست ما این مصوبات هستند و اگر این مصوبات را بگیریم تا پایان سال کار آزادسازی سهام عدالت را انجام می دهیم و حساب مشمولین سهام عدالت را تقدیمشان کنیم تا بر اساس آن اوایل سال 96 آزادسازی انجام شده و سهام عدالت برای مشمولین ملموس تر شود و از سود و برکات آن بهره مند شوند.

    برچسب ها