عصر خودرو

عضو جدید هیات مدیره بورس کالا؛

مدیر عامل کارگزاری بانک ملت به جای قدمی نشست

عصر بازار- با خداحافظی مهدی قدمی به عنوان نماینده حقوقی گروه مالی ملت از ترکیب هیات مدیره بورس کالا عباس نیکچری به جای وی نشست.

مدیر عامل کارگزاری بانک ملت به جای قدمی نشست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس،  تازه‌ترین تغییر و تحولات صورت گرفته در ترکیب 7 نفره بورس کالا نشان می‌دهد، مهدی قدمی نماینده گروه مالی ملت جای خود را به عباس نیکچری داده است. نیکچری هم اکنون مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک ملت (سهامی خاص) نیز است.

    هیات مدیره بورس کالا با استناد به مصوبه مجمع عمومی عادی مورخ  18 خرداد ماه 1394 و جلسه هیئت‌ مدیره مورخ 12 مهر ماه 1395 اسامی اعضای هیئت ‌مدیره و نمایندگان آنها را به سازمان بورس و بازار سهام اعلام کرده است.

    بر این اساس هیات مدیره 7 نفره بورس کالا شامل محمود اکبری مزرعچه به نمایندگی از فولاد مبارکه اصفهان به عنوان عضو هیئت مدیره ، محمدرضا سروش به نمایندگی از گروه بهمن نایب رئیس هیئت مدیره، منصور یزدی زاده به نمایندگی از ذوب آهن اصفهان رییس هیات مدیره، حسین خزلی خرازی از کارگزاری بانک کشاورزی به عنوان عضو هیئت مدیره ،عباس نیکچری به نمایندگی از گروه مالی ملت به عنوان عضو هیئت مدیره ، شعبانعلی داورپناه به نمایندگی ازشرکت سرمایه گذاری خوارزمی به عنوان عضو هیئت مدیره و در نهایت وحید باقری خیرآبادی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین به عنوان عضو هیات مدیره شرکت بورس کالای ایران (سهامی عام) انتخاب شده‌اند.

    بر اساس این گزارش، همگی 7 نماینده اعضای حقوقی هیات مدیره بورس کالا غیر موظف هستند و حامد سلطانی نژاد به عنوان مدیر عامل این شرکت همچنان معرفی شده است.

    عدم حضور نمایندگان تشکل ها و یا اتحادیه های وابسته به شرکت های پایین دستی صنایع فعال در رینگ های معاملاتی بورس کالا در ترکیب این هیات مدیره از نکات قابل تامل آن است.

    برچسب ها