عصر خودرو

مدیر پیگیری پروژه‌های پتروپارس خبر داد؛

افتتاح فاز ۱۹ پارس جنوبی تا پایان سال

آمادگی پتروپارس برای توسعه فاز ۱۱

عصر بازار- میرباقری گفت: امیدواریم وزارت نفت با توجه به صلاحیت فنی، اجرایی و مدیریتی پتروپارس، توسعه فاز ۱۱ به این شرکت واگذار شود.

افتتاح فاز ۱۹ پارس جنوبی تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، سید هادی میرباقری، مدیر پیگیری پروژه‌های گروه پتروپارس درباره میزان پیشرفت فاز 19 پارس جنوبی گفت: ما بیشترین تمرکز خود را روی فاز 19 گذاشته‌ایم و امیدواریم که تا پایان سال به اتمام برسد.

    وی افزود: در حال حاضر سه‌ترین (ردیف) از این فاز در مدار تولید قرار دارد و یک‌ترین (ردیف) باقی مانده نیز تا پایان سال وارد مدار می‌شود.

    میرباقری تصریح کرد: اواخر سال گذشته دو‌ترین وارد مدار شده و اکنون سه‌ترین در خط تولید قرار دارد و امیدواریم که در سه ماهه آخر سال جاری، فاز 19 آماده افتتاح شود و به طور کامل به بهره بردار تحویل دهیم.

    وی همچنین اظهار داشت: در مورد فاز 11 هم پیشنهادات خود را ارائه کرده‌ایم و امیدواریم وزارت نفت با توجه به صلاحیت فنی، اجرایی و مدیریتی پتروپارس برای انجام این پروژه و با عنایت به اینکه این پروژه قبلا یک بار به پتروپارس داده شده بود و به دلیل شرایط خاص آن روز باز پس گرفته شد، این پروژه را در آینده به ما واگذار شود.

    برچسب ها