عصر خودرو

عضو هیات مدیره پدیده:

مقدمات فعالیت اتاق مبادلات سهام این پروژه انجام شده است

عصر بازار- عضو هیات مدیره پروژه پدیده گفت : برنامه ریزی ها و مقدمات کار برای فعالیت اتاق مبادلات سهام این شرکت آماده شده، اما هنوز این اتاق تشکیل نشده است.

مقدمات فعالیت اتاق مبادلات سهام این پروژه انجام شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، حمید کریمویی افزود: راه اندازی اتاق سهام دارای دو بعد اصلی است که نخست نظر سازمان بورس در زمینه دستورالعمل نقل و انتقال اتاق سهام می باشد که تا کنون ضوابط اولیه را برای این امر اعلام کرده است.
    وی افزود : برای راه اندازی و فعال سازی نرم افزار آن هم جلسات مشترکی برگزار شده اما هنوز دستور العمل لازم برای ایجاد اتاق ابلاغ نگردیده است.
    وی موضوع مهم دیگر را استقرار نرم افزاری برای انجام معاملات در این اتاق دانست و گفت: برنامه ریزی برای خرید سهام و تشکیل صف خرید ومیزان جذب سرمایه برای شروع بازار مبادله سهام و جلوگیری از سقوط ارزش سهام هم موضوع مهم دیگر است.
    وی تصریح کرد: با صاحبان سرمایه و سهام داران عمده در مجموعه پدیده جلساتی برگزار و توافقاتی نیز حاصل شده است اما تا زمانی که بازار فعال نشود، کسی در این حوزه سرمایه گذاری قطعی نخواهد کرد زیرا ارزش سهام بعد از راه اندازی بازار مشخص می شود.
    وی عنوان کرد : در حال حاضر سرمایه داران عمده مجموعه پدیده بیش از 100 میلیارد سهام در این پروژه را دارند و اگر از نظر مسئولیت اجتماعی نیز نباشد بخاطر حفظ منافع شخصی خود نسبت به سرمایه گذاری اقدام خواهند کرد.
    مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پدیده نیز در این زمینه از طولانی شدن روند تایید دستورالعملهای داده شده به بورس برای تشکیل اتاق مبادلات سهام انتقاد کرد.
    علی حامدمقدم در این زمینه گفت: پنجم مهرماه 95 شرکت پدیده میزبان هیاتی از بورس برای بررسی امکانات، تجهیزات و نرم افزارهای شرکت پدیده در خصوص ایجاد اتاق پایاپای مبادلات سهام بود که در این بازدید دستورالعملهای لازم برای ایجاد مبادلات دوباره در اختیار این هیات قرار گرفت.
    وی افزود: بر اساس مصوبه ای که 30 مردادماه 95 به تایید وزرای کشور و اقتصاد و نیز رییس کل بانک مرکزی رسید، مقرر شد که دستور العمل اتاق پایاپای ظرف یک هفته تایید و ابلاغ شود اما با این وجود تا ورود هیات بورس اتفاق جدیدی در این راستا شکل نگرفت.
    وی ادامه داد: در جلسه با هیات اعزامی بورس به سرپرستی دکتر فهیمی در استانداری با حضور معاون امور اقتصادی استانداری هم برای بار دوم دستور العمل اتاق پایاپای به نمایندگان بورس داده شد که تاکنون خبری از تایید یا حتی رد آن نداریم.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو