عصر خودرو

اوراق مشاررکت لیزینگ امید با سود ۱۸ درصد پذیره‌نویسی می‌شود

عصر بازار- اوراق مشارکت لیزینگ امید از یکشنبه ۲۵ مهرماه از طریق بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران پذیره‌نویسی خواهد شد.

اوراق مشاررکت لیزینگ امید با سود ۱۸ درصد پذیره‌نویسی می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران،  اوراق مشارکت لیزینگ امید که در نماد "امید99" در تاریخ دوشنبه 19 مهرماه در فرابورس پذیرش شده با هدف تامین منابع مالی لازم برای خرید و واگذاری دارایی‌های موضوع لیزینگ (شامل محل کسب و کار، خودرو و ماشین‌آلات و تجهیزات) در قالب تسهیلات لیزینگ (فروش اقساطی و اجاره به شرط تملیک) به متقاضیان، پذیره‌نویسی آن صورت خواهد گرفت.

    این اوراق با نام و قابل معامله در فرابورس ایران بوده و به تعداد یک میلیون ورقه به ارزش یکهزار میلیارد ریال منتشر شده است.

    از دیگر ویژگی‌های "امید99" همچنین می‌توان به سررسید 48 ماهه و نرخ سود 18 درصدی این اوراق با دوره بازپرداخت هر سه ماه یکبار اشاره کرد.

    ارکان این اوراق شامل ناشر یعنی شرکت لیزینگ امید، متعهد پذیره‌نویسی و بازارگردان شرکت تامین سرمایه امید، عامل فروش شرکت کارگزاری بانک سپه و عامل پرداخت سود شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق

    بهادار و تسویه وجوه است. همچنین ضامن اوراق مشارکت لیزینگ امید بانک خاورمیانه بوده و امین این اوراق نیز موسسه حسابرسی هشیار بهمند است.

    به این ترتیب اوراق مشارکت یکهزار میلیارد ریالی لیزینگ امید از روز یکشنبه 25 مهرماه تا دوشنبه سوم آبان ماه از طریق کارگزاران عضو فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌شود.

    برچسب ها