عصر خودرو

از سوی "وکوثر" صورت می‌گیرد

عرضه ۴۰ درصد از سهام "حریل" در بازار دوم فرابورس ایران

عصر بازار- عرضه ۴۰ درصد از سهام شرکت ریل پرداز سیر به‌طور یکجا و شرایطی در بازار دوم فرابورس ایران انجام می‌شود.

عرضه ۴۰ درصد از سهام "حریل" در بازار دوم فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، شرکت اعتباری کوثر مرکزی به وکالت از طرف شرکت ارزش آفرینان کوثر کیش در نظر دارد سه‌شنبه چهارم آبان ماه تعداد 784 میلیون سهم "حریل" معادل 40 درصد از سهام این شرکت را در معرض فروش بگذارد.

    قیمت پایه‌ این سهام کنترلی که از سوی کارگزاری آبان عرضه می‌شود، معادل قیمت پایانی سهام در روز قبل از عرضه است به شرط آنکه از مبلغ یکهزار و 425 ریال کمتر نباشد.

    همچنین قیمت پایه کل این سهام معادل قیمت پایانی سهام در روز قبل از عرضه ضربدر تعداد سهام قابل عرضه تعیین شده با این شرط که از مبلغ یکهزار و 117 میلیارد و 200 میلیون ریال کمتر نباشد. نکته قابل ذکر آنکه سپرده حضور در این رقابت نیز 3 درصد از قیمت پایه کل خواهد بود.

    لازم به ذکر است، شرکت ریل پرداز سیر بهمن ماه سال گذشته در گروه حمل‌و‌نقل، انبارداری و ارتباطات در بازار دوم فرابورس ایران پذیرش و نماد آن اسفندماه پارسال در این بازار درج شد. در آخرین روز معاملاتی سال 94 نیز عرضه اولیه 10 درصد از سهام این شرکت با قیمت هر سهم یکهزار و 90 ریال رقم خورد تا "حریل" آخرین شرکت سال گذشته در فرابورس ایران لقب بگیرد.

    برچسب ها