عصر خودرو

در معاملات تالار پتروشیمی رقم خورد؛

رقابت برای ۶ محصول شیمیایی

عصر بازار- معاملات محصولات شیمیایی امروز به ۱۶ هزار و ۶۰۴ تن در تالارفرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران رسید.

رقابت برای ۶ محصول شیمیایی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، حجم عرضه ها 25هزار و 842 تن و صف تقاضای خریداران نیز بالغ بر 30 هزار و 526 تن بود.

    به این ترتیب مانند هفته های گذشته دی اتیل هگزانول، سودکاستیک، منومر وینیل استات، استایرن منومر، منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول با تقاضای خریداران مواجه شده و با رقابت معامله شدند.

    دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با حجم عرضه 1100 تن و تقاضایی بالغ بر 1793 تن روبه رو شد. قیمت پایه این کالا 2 هزارو 690 تومان و میانگین نرخ خرید آن هم 3 هزار و 451 تومان رقم خورد.

    همچنین منومر وینیل استات این مجتمع هم با حجم 550 تن عرضه و 5093 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 3 هزار و 15تومان و میانگین نرخ خرید آن هم 3 هزار و 21 تومان رقم خورد.

    منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون نیز با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شد، همچنین منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند نیز با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شده و با رقابت مورد معامله قرار گرفتند.

    سودکاستیک پتروشیمی اروند هم با حجم عرضه 7 هزارتن به میزان 13 هزار و 50 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 468 تومان و میانگین نرخ خرید آن هم 507 تومان بود.

    در همین حال اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان تقاضایی برابر عرضه داشت و با قیمت پایه 2 هزارو 177 تومان خریداری شد.  اوره صنعتی و کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم یک هزار تن و با قیمت پایه 675تومان معامله شد، اسید استیک پتروشیمی فن آوران، اوره صنعتی گرانوله پتروشیمی کرمانشاه و اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز هم با قیمت های پایه مورد معامله قرار گرفته و بخشی از تناژ عرضه آنها نیز وارد سیستم مچینگ شد.

    برچسب ها