عصر خودرو

در اجلاس مدیران مجتمع‌های پتروشیمی؛

رفع موانع موجود در مسیر تولید پتروشیمی‌ها بررسی شد

عصر بازار- معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تشریح مهم‌ترین مسائل مطرح شده در بیست و هفتمین اجلاس مدیران مجتمع‌های تولیدی پتروشیمی که هفته گذشته در مشهد برگزار شد، گفت: رفع موانع موجود در مسیر تولید از جمله مهم‌ترین مواردی بود که در این اجلاس مطرح شد.

رفع موانع موجود در مسیر تولید پتروشیمی‌ها بررسی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شانا، مرضیه شاهدایی با اشاره به برخی موضوع‌های اصلی مطرح شده در این اجلاس مدیران مجتمع‌های پتروشیمی، گفت: نخستین موضوع قیمت و نحوه تامین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی بود که در این زمینه تصمیم‌‎هایی گرفته شد، دومین موضوع بحث اچ‎اس‎یی و لزوم توجه و رعایت آن با توجه به وقوع آتش سوزی‌های اخیر در مجتمع‌های پتروشیمی بود.

    شاهدایی ادامه داد: سومین محور اصلی در اجلاس بیست و هفتم مدیران شرکت‌های تولیدی پتروشیمی، توجه به منابع انسانی در این صنعت بود.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد: در ادامه کار این اجلاس ٢ روزه، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی فعال در بخش خصوصی مسائل خود را مطرح کردند و مقرر شد که در آینده جلسه‌ای برای رفع مشکلات تشکیل شود.

    وی به مهم‌ترین دستاورد اجلاس مدیران شرکت‌های تولیدی پتروشیمی اشاره کرد و گفت: شرکت‌ها در مجموع با بحث یکپارچگی در فروش موافق بودند و با همکاری شرکت‌های پتروشیمی در حال مطالعه برای نحوه بازرگانی و صادرات تحت نام یک برند هستیم و باید به جایی برسیم که هلدینگ‌ها و شرکت‌های توانمند ایران تعیین کننده قیمت در بازارهای جهانی باشند.

    برچسب ها