عصر خودرو

معاون سفیر بریتانیا در ایران:

آمادگی شرکت های بریتانیایی برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران

عصر بازار- امضای تفاهم نامه میان شرکت شل و شرکت ملی صنایع پتروشیمی می تواند روابط شرکت های ایرانی و بریتانیایی را را وارد مرحله ای جدید کند و در این مسیر دولت انگلیس از شرکت های انگلیسی که برای حضور در ایران علاقه مند باشند حمایت می کند.

آمادگی شرکت های بریتانیایی برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از نیپنا، بن فندر، معاون سفیر بریتانیا در ایران اظهار داشت: وی با بیان این که شرکت شل دارای سابقه ای دیرین در ایران است گفت: استفاده از فناوری های جدید و نیز سرمایه گذاری می تواند از جمله موارد همکاری با شرکت های ایرانی باشد و امیدواریم مذاکره های NPC و شرکت شل منجر به سرمایه گذاری های مستقیم شود.

    معاون سفیر انگلیس افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به دنبال جذب سرمایه گذاری های جدید برای توسعه صنعت پتروشیمی است و در صورت فراهم شدن شرایط ، حضور شرکت های انگلیسی را در آینده می توان شاهد بود.

    بن فندر ادامه داد: گسترش همکاری ها نیاز به مذاکره های بیشتری دارد و بازگشت شل به ایران گامی مثبت تلقی می شود.

    بر اساس این گزارش، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت شل عصر دیروز یکشنبه (18 مهر ماه) در حضور سفیر هلند و معاون سفیر بریتانیا تفاهم نامه امضا کردند.

    با امضای این تفاهم نامه قرار است شرکت شل ظرف مدت 8 تا 9 ماه جهت حضور و سرمایه گذاری و اجرای طرح های جدید در صنعت پتروشیمی بررسی های فنی و اقتصادی خود را انجام دهد.

    برچسب ها