عصر خودرو

دبیر انجمن کارفرمایان سیمان خبر داد

پیگیری کارخانجات سیمان برای افزایش قیمت

منتظر گزارش سازمان حسابرسی هستیم

عصر بازار- دبیر انجمن کارفرمایان سیمان با بیان اینکه تمام تخفیف‌های قیمت سیمان حذف شد ، گفت:قرار شده یک سازمان حسابرسی که مورد تأیید بورس باشد قیمت تمام شده کارخانجات سیمان را بررسی و براساس آن مستندات تقاضا برای افزایش قیمت ارائه شود .

پیگیری کارخانجات سیمان برای افزایش قیمت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، عبدالرضا شیخان با اشاره به اینکه براساس مصوبه جدید انجمن و با موافقت مدیران عامل کارخانجات سیمان از 19 مهرماه سال جاری تمام تخفیف‌های قیمت سیمان حذف می شود، اظهارداشت: انجمن از اول بهمن ماه طرحی را آغاز کرد که براساس آن کارخانجات باید مطابق بازار داخلی و صادراتی اقدام به تولید محصول کرده و از تولید اضافی پرهیز کنند.

    وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته برخی از کارخانجات با ارائه تخفیفات زیاد به خریداران امکان فعالیت را از سایر واحدها گرفته بودند، افزود: در حال حاضر با گذشت چند ماه از اجرای این طرح عرضه و تقاضای سیمان در بازار متعادل شده و به همین دلیل نباید هیچ تخفیفی ارائه شود.

    دبیر انجمن صنفی کارفرمایان سیمان اضافه کرد: قیمت هر تن سیمان فله خاکستری تیپ 2 در سراسر کشور هزار و 350 ریال و سیمان پاکتی تیپ 2 در هر تن هزار و 500 ریال است و فروشندگان ملزم به رعایت آنها هستند.

    شیخان در خصوص افزایش قیمت سیمان که قرار بود بعد از تعادل در عرضه و تقاضا اجرایی شود، گفت: صنعت سیمان 2 سالی است که هیچ گونه افزایش قیمتیرا اعمال نکرده  اما با توجه به افزایش هزینه های تولید قرار شده یک سازمان حسابررسی که مورد تأیید بورس باشد قیمت تمام شده کارخانجات سیمان را بررسی و براساس آن مستندات تقاضا برای افزایش قیمت ارائه شود .

    برچسب ها