عصر خودرو

ذوب عقب تر از بودجه در نیمه سال

عصر بازار- شرکت سهامی ذوب اهن اصفهان آمار تولید و فروش شش ماهه تا پایان شهریور را اعلام کرد، براساس این گزارش در نیمه سال شرکت تنها ۲۹ درصد مبلغ فروش بودجه را پوشش داده است.

ذوب عقب تر از بودجه در نیمه سال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، "ذوب"  در شش ماه ابتدایی سال 1,240 میلیارد تومان عایدی از فروش محصولاتش داشته در حالی که برای کل سال مبلغ فروش 4,290 میلیارد تومان تخمین زده شده  لذا شرکت در نیمه سال تنها حدود 29 درصد بودجه  فروش کل سال را پوشش داده است.
    از طرفی  مقدار فروش "ذوب" تا نیمه سال تنها 21 درصد کل مقدار فروش بودجه امسال را پوشش می دهد، نکته قابل توجه دیگر افت قابل ملاحظه تولید در شهریور ماه می باشد به طوری که نسبت تولید این ماه به کل شش ماه سال تنها 1.5 درصد می باشد، اما فروش این ماه 27 درصد کل فروش نیمه سال است.
    براساس این گزارش، محصولات شرکت شامل تیرآهن، میلگرد، کلاف، شمش کالایی و محصولات فرعی می باشد. در نیمه سال پرفروش ترین محصول شرکت که بیشترین میزان تولید را نیز داشته تیرآهن می باشد که در شهریور 16 درصد شش ماه سال تولید کرده و 32 درصد کل نیمه اول سال موفق شده به فروش برساند.درمجموع عملکرد شش  ماهه ذوب نسبت به کل بودجه سال 95 نامطلوب می باشد.

    برچسب ها