عصر خودرو

تابش عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ؛

کیش اینوکس ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران را جلوه‌گر می‌کند

عصر بازار- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: رویداد کیش اینوکس ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در کشور جلوه‌گر میکند و به طور یقین می‌تواند در جذب سرمایه‌گذاران خارجی تاثیرگذار باشد.

کیش اینوکس ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران را جلوه‌گر می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    محمدرضا تابش در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصربازار»، درباره رویداد کیش اینوکس 2016 که قرار است از 10 تا 13  آبانماه سال جاری برگزار شود، افزود: برگزاری نشست‌ها و نمایشگاه‌ها در زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری از جمله رویداد کیش اینوکس، ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را جلوه‌گر میکند و به طور یقین می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب و ورود سرمایه‌گذاران خارجی و حتی داخلی در اقتصاد کشور داشته باشد.

    نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید این نکته را فراموش کرد که اگر برگزاری نمایشگاه یا همایشی هدف مشخصی  را دنبال نکند و برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای آن پیش بینی نشود، بی حاصل خواهد بود.

    وی با بیان اینکه باید راه‌های تعاملات سرمایه‌گذاری در رویداد کیش اینوکس برقرار شود، اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از عوامل موثر در رونق اقتصادی است و اگر بخواهیم تولید و صادرات رونق گیرد، باید تولیدات کشور با استانداردهای دنیا منطبق باشد. از سوی دیگر، اگر امنیت سرمایه‌گذاری در داخل کشور فراهم و روند تولید نیز تسهیل شود، به‌گونه‌ای که کالاهای تولید داخلی منطبق با استانداردهای جهانی و قابل رقابت در دنیا باشد، به نفع اقتصاد کشور است.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: اگر قفل سیستم بانکی بعد از برجام باز شود، به طور یقین شاهد حضور سرمایه گذاران خارجی به کشور خواهیم بود.

    برچسب ها