عصر خودرو

رئیس کل سابق بانک مرکزی:

ایران از نظر پولشویی پاک‌ترین کشور دنیاست

عصر بازار- رئیس کل سابق بانک مرکزی با بیان اینکه ایران از نظر پولشویی پاک‌ترین کشور دنیاست، گفت: کشور سوئیس هنوز هم در بانک‌های خود حساب‌های رمزدار و بی نام و نشان دارد؛ این پولشویی است یا نظام بانکی ما که همه حساب‌ها دارای مشخصات کامل است؟!

ایران از نظر پولشویی پاک‌ترین کشور دنیاست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محمود بهمنی در جلسه شورای اداری استان البرز که امروز پنجشنبه (15 مهر)، در استانداری البرز برگزار شد، گفت: مشکل اصلی کشور ما اشتغال است از همین رو یکی از مهمترین وظایف ما حل این مشکل است.

    وی به تصویب و ابلاغ 16 هزار میلیارد تومان اعتبار از طرف دولت برای پرداخت به واحدهای صنعتی مشکل دار اشاره کرد و افزود: متاسفانه تعداد پرداخت‌ها قابل توجه نیست و کمیته‌های مربوطه باید پیگیری‌های لازم در این خصوص را به انجام برسانند تا این موضوع در حد تصویب و ابلاغ باقی نماند.

    بهمنی در ادامه با بیان اینکه هیچ جای کشور به اندازه البرز زمینه اشتغال ندارد، گفت: کارخانه‌های راکد زیادی وجود دارد که فقط با تامین سرمایه در گردش آنها می‌تواند اشتغال زیادی را به دنبال آورد.

    رییس کل سابق بانک مرکزی به معطل ماندن 500 هزار میلیارد تومان از سرمایه‌های کشور اشاره و تصریح کرد: این سرمایه عظیم در قالب طرح‌های نیمه کاره راکد مانده است.

    وی خاطرنشان کرد: 900 هزار میلیارد تومان از طرف دولت برای پرداخت بدهی‌ها به دستگاه‌ها و نهادها تصویب شده است که اگر انجام شود وضعیت اشتغال رونق خواهد گرفت.

    برچسب ها