عصر خودرو

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی:

حمایت از ساخت داخل، اولویت صنعت پتروشیمی است

صنعت پتروشیمی رو به رشد و پایدار است

عصر بازار- مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، امروز (چهارشنبه، ١٤ مهرماه) در بیست و هفتمین اجلاس مدیران شرکت‌های تولیدی پتروشیمی گفت: با همکاری و تعامل و همچنین جمع بندی همه شرکت‌های تولیدی در یک برند می‌توانیم جایگاه صنعت پتروشیمی را برای توسعه صادرات و حضور قوی در بازارهای جهانی ارتقا دهیم.

حمایت از ساخت داخل، اولویت صنعت پتروشیمی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شانا، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان مطلب فوق، افزود: باید از هر فرصتی برای سرمایه گذاری‌های جدید استفاده کنیم، زیرا سرمایه گذاری می‌تواند روند توسعه صنعت پتروشیمی را افزایش دهد.

    شاهدایی تصریح کرد: حمایت از ساخت داخل اولویت صنعت پتروشیمی کشور است، مدیران باید در خرید تجهیزات دقت و بیشتر قطعه‌های مورد نیاز خود را از سازندگان ایرانی بخرند.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد: با راه‌اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس، شرکت‌ها می‌توانند خوراک پتروشیمی‌ها را افزایش دهند، همچنین پتروشیمی‌های آبادان، تبریز و شازند هم اکنون در حال افزایش ظرفیت تولید هستند.

    وی گفت: بررسی تایید صلاحیت طرح‌ها به شرکت ملی صنایع پتروشیمی واگذار شده است، از این رو با تایید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، طرح‌ها می‌توانند خوراک از وزارت نفت دریافت کنند.

    معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و طبقه بندی مشاغل در شرکت‌ها بر رعایت محیط زیست و اصول اچ‌اس‌یی تاکید کرد و افزود: شرکت‌ها باید تجهیزات لازم را برای واحدهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست تامین کنند.

    برچسب ها