عصر خودرو

شرکت های ایرانی امکان مشارکت در طرح راهروی اقتصادی چین-پاکستان را بررسی می کنند

عصر بازار- مدیران شرکت 'کیسون' ایران که به عنوان شرکت مجری طرح های عمرانی و ساختمانی در سطح بین المللی شناخته شده است، برای امکان سنجی سرمایه گذاری و مشارکت در اجرای بخش های مختلف مربوط به طرح بزرگ راهروی اقتصادی چین- پاکستان(CPEC)، به پاکستان سفر کرده اند.

شرکت های ایرانی امکان مشارکت در طرح راهروی اقتصادی چین-پاکستان را بررسی می کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، دو نفر از مدیران شرکت 'کیسون' با سفر به شهر لاهور، به همراه 'محمد حسین بنی اسدی' سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در لاهور با اعضای اتاق بازرگانی و صنایع این شهر بزرگ و صنعتی پاکستان گفت و گو کردند.
    در این دیدار اعضای اتاق بازرگانی در خصوص مشکلات موجود در تعاملات تجاری و سرمایه گذاری بین دو کشور سوالاتی مطرح کردند.
    از جمله این سوالات، مسائل بانکی بین دو کشور بود که سرکنسول ایران در لاهور، با توجه به دیدارها و گفت و گوهای مقامات اقتصادی و بانکی دو کشور، اعلام کرد که به زودی برخی مشکلات رفع خواهد شد و شعبه بانک ملی در کراچی و نیز شعبه ای از یک بانک پاکستانی در ایران گشایش خواهد یافت.
    بنی اسدی در این دیدار همچنین درخصوص طرح راهروی اقتصادی مشترک چین-پاکستان گفت که هرطرح که موجب توسعه و پیشرفت منطقه شود، ایران از آن استقبال می کند.
    سرکنسول کشورمان همچنین با اشاره به زمینه های همکاری میان ایران و پاکستان در حوزه انرژی، تاکید کرد که ایران می تواند نیاز شدید پاکستان به انرژی را برطرف کند.

    برچسب ها