عصر خودرو

در پایان شهریور ماه سال جاری؛

بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار معرفی شدند

عصر بازار- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اسامی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار را معرفی کرد.

بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سمات، سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با 241 هزار و 602 سهامدار درپایان شهریورماه امسال، در صدر بزرگترین شرکت بورسی از نظر تعداد سهامدار ایستاد و ایران خودرو با 152 هزار و 56 سهامدار و توسعه معادن روی ایران با 126 هزار و 142 سهامدار در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

    همچنین سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، سرمایه گذاری صنعت نفت ، سایپا، بانک انصار، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سیمان فارس و خوزستان در مکان های چهارم تا دهم بزرگترین شرکت های بورسی از نظر تعداد سهامدار هستند.

    بر اساس این گزارش، بانک سرمایه با 302 هزار و 841 سهامدار در صدر بزرگترین شرکت های فرابورسی از نظر تعداد سهامدار قرار دارد و بانک دی با 180 هزار و 964 سهامدار و بانک مهر اقتصاد با 177 هزار و 950 سهامدار در رده های بعدی قرار گرفتند.

    بانک قوامین، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بانک حکمت ایرانیان، صنایع پتروشیمی زنجان، پتروشیمی گلستان، احیاء صنایع خراسان و اقتصادی و خودکفایی آزادگان نیز در مکان های چهارم تا دهم فهرست برترین شرکت های فرابورسی از لحاظ تعداد سهامدار ایستادند.

    اسامی 20 شرکت بزرگ بورسی و فرابورسی از لحاظ تعداد سهامدار به شرح زیر است :

    برچسب ها