عصر خودرو

در راستای تامین مالی صاحبان دارایی فکری؛

اختراعی دیگر در بازار فرابورس ایران واگذار می‌شود

عصر بازار-بهره‌برداری از حق امتیاز اختراع «ترازوی سلامتی و رژیم غذایی هوشمند» از طریق مذاکره در بازار سوم فرابورس ایران واگذار می‌شود.

اختراعی دیگر در بازار فرابورس ایران واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، تاکنون سه اختراع و یک طرح صنعتی در بازار فرابورس به فروش قطعی رسیده‌اند و برای پنجمین بار است که مالکیت یک اختراع دیگر از طریق مکانیزم‌های بازار سرمایه واگذار می‌شود.

    محمدرضا شاهبداغی، مالک اختراع ترازوی سلامتی و رژیم غذایی هوشمند در نظر دارد این اختراع را که امکان تعیین و نمایش ارزش تغذیه‌ای مواد غذایی با توجه به وزن آنها و با قابلیت نصب روی تمامی لوازم‌خانگی آشپزخانه را دارد؛ به مدت سه سال و به تعداد 20 هزار دستگاه به‌صورت نقد یا نقد و اقساط عرضه کند.

    کارگزار عرضه‌کننده این اختراع، شرکت آینده‌نگر خوارزمی بوده و حداقل قیمت قابل پذیرش برای واگذاری حق بهره‌برداری از آن 7 میلیارد ریال تعیین شده است، ضمن آنکه وجه تضمین شرکت در مذاکره نیز 210 میلیون ریال است.

    لازم به ذکر است؛ اختراع مذکور در تاریخ 14 آبان ماه سال 91 در اداره کل مالکیت صنعتی به ثبت رسیده و صلاحیت فنی آن در تاریخ 28 آذرماه سال گذشته به تایید پارک فناوری پردیس رسیده است.

    برچسب ها