عصر خودرو

با عضویت دو کارگزاری دیگر؛

کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران به ۱۰۴ شرکت رسید

عصر بازار-لزوم گسترش شبکه کارگزاران عضو فرابورس ایران و افزایش ایستگاه‌های معاملاتی فعال در سراسر کشور به‌منظور تسهیل و تسریع دسترسی سرمایه‌گذاران به خدماتی که از طریق این شرکت‌ها ارائه می‌شود، موجب شد تا پس از بررسی‌های لازم با عضویت دو کارگزاری دیگر در شبکه کارگزاران عضو فرابورس موافقت شود.

کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران به ۱۰۴ شرکت رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در جلسه‌ای که به همین منظور در فرابورس برگزار شد دو شرکت کارگزاری گنجینه سپهر پارت و آبتین به‌عنوان دو شرکت جدید در مجموعه کارگزاری‌های عضو معرفی شدند.

    در این جلسه همچنین اطلاعات مربوط به چگونگی فرایند استفاده این دو کارگزاری از سامانه فراسا برای انجام تمامی مکاتبات آنها با فرابورس نیز تشریح شد.

    به این ترتیب با عضویت این دو شرکت و فعال شدن ایستگاه‌های معاملاتی اوراق بهادار آنها، از این پس تعداد کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران به 104 کارگزاری رسیده است.

    لازم به ذکر است؛ شرکت‌های کارگزاری که عضو فرابورس ایران هستند مکاتبات خود با فرابورس را در سامانه تعامل الکترونیکی فراسا انجام می‌دهند که ازجمله مزایای این سامانه می‌توان به تسهیل و تسریع در تعاملات کارگزاران با فرابورس ایران، ایجاد بانک اطلاعاتی منسجم، امکان پیگیری لحظه‌ای نامه و حذف کاغذ از چرخه مکاتبات اشاره کرد.

    برچسب ها