عصر خودرو

مدیرعامل هلدینگ سیمانی غدیر:

رشد شفافیت اطلاعات شرکت ها با رونق معاملات سیمان در بورس کالا

عصر بازار- مدیرعامل هلدینگ سیمانی غدیر معتقد است با عرضه مستمر سیمان در تالار صادراتی بورس کالا، شفافیت اطلاعاتی شرکت های سیمانی افزایش می یابد و این اتفاق برای سهامداران، تحلیلگران و ذی النفعان مفید خواهد بود.

رشد شفافیت اطلاعات شرکت ها با رونق معاملات سیمان در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر، عرضه سیمان در تالار صادراتی بورس کالا را اتفاقی مثبت برای این صنعت تلقی کرد و گفت: در صورت آغاز عرضه های صادراتی سیمان در بورس کالا، این محصول با قیمت های مناسب تری به فروش می رسد و با شناسایی خریداران جدید برای سیمان ایران، از ارزان فروشی این محصول جلوگیری شده و شاهد افزایش رقابت در این صنعت خواهیم بود.

    علی محمد بد افزود: قطعا عرضه سیمان در بورس کالا مزیت های زیادی دارد و باعث می شود تا شرکت ها و خریداران با اطمینان بیشتر و در قیمت های ثابت تر و مطمئن تری به معامله بپردازند.

    مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر اضافه کرد: با رونق معاملات سیمان در بورس کالا، خریداران به دلیل ضوابط بورس کالا از جهت تحویل، مقدار و کیفیت کالا اطمینان خاطر پیدا می کنند و فروش صادراتی نیز نظم بهتری پیدا می کند.

    ممنوعیت صادرات به عراق به نفع صنعت سیمان ایران

    مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر یادآور شد: ممنوع شدن صادرات سیمان به عراق اتفاق بسیار مثبتی برای صنعت سیمان ایران بود چراکه این موضوع باعث شد تا قیمت سیمان از 85 دلار به 120 دلار برسد و عراق با کمبود سیمان مواجه شود.

    وی با بیان اینکه قطعا از ماه آینده صادرات به عراق از سر گرفته خواهد شد، ادامه داد: عرضه سیمان در بورس کالا نوید خوبی خواهد بود که بتوانیم این محصول را با قیمت های مناسب تری به عراق و سایر بازارهای صادراتی بفروشیم.

    مدیرعامل هلدینگ سیمانی غدیر معتقد است با عرضه مستمر سیمان در تالار صادراتی بورس کالا، شفافیت اطلاعاتی شرکت های سیمانی افزایش می یابد و این اتفاق برای سهامداران، تحلیلگران و ذی النفعان مفید خواهد بود.

    بد در پایان گفت: معاملات محصولات مختلف در بورس کالا باعث شفافیت و نظم بازار شده و خریداران و فروشندگان از اطمینان بیشتری برخوردار خواهند شد علاوه بر اینکه فساد و رانت از بین رفته و چون قیمت در بورس کالا مشخص بوده و روند معاملات برای همه قابل رصد است، به این ترتیب شرکت هایی که برای خرید و فروش کالاها به بورس کالا مراجعه می کنند، وضعیت مناسبت تری به نسبت سایر شرکت ها خواهند داشت.

    برچسب ها