عصر خودرو

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد:

فروش ۴ شرکت در مزایده روز گذشته سازمان خصوصی‌سازی + قیمت

عصر بازار- جعفر سبحانی تصریح کرد: روز گذشته از مجموع ۸ شرکت که به مزایده گذاشته شد ۴ شرکت به فروش رفت و تا ۱۰ روز آینده نتیجه نهایی مزایده اعلام خواهد شد.

فروش ۴ شرکت در مزایده روز گذشته سازمان خصوصی‌سازی + قیمت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، جعفر سبحانی ، مشاور رییس سازمان خصوصی سازی در خصوص دومین مزایده بزرگ سازمان خصوصی‌سازی که روز گذشته در این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: در مزایده روز گذشته سازمان خصوصی سازی 8 شرکت در مجموع عرضه شدند که از میان این 8 شرکت 4 کشتارگاه نیز به مزایده گذاشته شدند .

    وی تصریح کرد: از میان 4 کشتارگاهی که روز گذشته عرضه شد 2 کشتارگاه اقلیم فارس به قیمت 12 میلیارد و 600 میلیون تومان و 25 درصد بالا‌تر از قیمت پایه ( 10 میلیاردی که اعلام شده بود) و کشتارگاه جونقان شهرکرد به قیمت 15.5 میلیارد تومان به فروش رسید.

    سبحانی ادامه داد: همچنین نساجی قائمشهر نیز که قیمت پایه آن 29 میلیارد تومان تعیین شده بود 30 میلیارد تومان به فروش رسید.

    وی تصریح کرد: روز گذشته از مجموع 8 شرکت که به مزایده گذاشته شد 4 شرکت به فروش رسید و تا 10 روز آینده نتیجه نهایی مزایده اعلام خواهد شد.

    مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: 4 شرکت دیگر، متقاضی نداشتند و قیمت پیشنهادی برای این شرکت‌ها وصول نشد که در نوبت‌های بعدی عرضه خواهد شد.

    برچسب ها