عصر خودرو

در روز ابتدایی هفته اروپایی؛

شاخص های سهام اروپا بدون تغییر ماند

عصر بازار- روز جمعه سهام شرکت های آمریکایی این بانک آلمانی ۱۴ درصد افزایش یافت. این افزایش در پی انتشار اخبار مبتنی بر کاهش بدهی دویچه بانک از ۱۴ میلیارد دلار به ۵.۴ میلیارد دلار، رخ داد.

شاخص های سهام اروپا بدون تغییر ماند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه اطلاع خبری «عصربازار» به نقل از سنا، روز دوشنبه دویچه بانک، مرکز توجه سرمایه گذاران قرار گرفت و به نظر می رسد امکان حل و فصل مسائل بین این وام دهنده آلمانی و وزارت دادگستری ایالات متحده وجود دارد.

    بر اساس گزارش فرانکفورتر آلگماینه، جان کریان، مدیرعامل دویچه بانک برای شرکت در جلسات سالانه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی این هفته در واشنگتن حضور خواهد داشت و دیگر مدیران ارشد دویچه بانک نیز برای مذاکره درباره حل و فصل با مقامات ایالات متحده به وی می پیوندند.

    در همین حال ترزا می، در روز یکشنبه گفت که کشور او مراحل ترک اتحادیه اروپا را در پایان ماه مارس آغاز می کند. وی در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه حزب محافظه کار گفت: " وقت آن است که عزم خود را برای انجام برگزیت جزم کنیم" و سوگند خورد که دولت انگلیس در انجام این امر هیچ کوتاهی نخواهد کرد و در پی این اظهار نظر شاخص های اصلی بورس های اروپایی با تغییر قابل ملاحظه ای همراه نبودند.

    برچسب ها