عصر خودرو

انتخاب اعضای جدید هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران

عصر بازار- مجمع عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران در محل خانه اقتصاد ایران برگزار و بعد از رای گیری، اعضای هیات مدیره و بازرس این مجمع با رای اعضا خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران مشخص شدند.

انتخاب اعضای جدید هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اتاق خبر، مجمع عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران در محل خانه اقتصاد ایران برگزار و بعد از رای گیری، اعضای هیات مدیره و بازرس این مجمع با رای اعضا خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران مشخص شدند.

    در ابتدای این جلسه، علی صدری رئیس هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران با بیان نکاتی در مورد قوانین تشکیل هیات رئیسه و روند انجام هیات مدیره این تشکل، گفت: خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران در تاریخ 8/7/1393 تشکیل شد و قرار بر این شد که اعضای هیات مدیره شامل 5 نفر اصلی و 2 نفر علل البدل باشند.

    صدری در ادامه صدری امیدوار تجریشی را به عنوان رئیس مجمع و روزنامه اطلاعات را به عنوان روزنامه کثیر الانتشار برای انتشار اخبار  خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران به اعضا جلسه معرفی کرد که با رای اکثریت اعضا پیشنهادات وی به تصویب رسید.

    در ادامه جلسه اعضای کاندید برای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران خود را به اعضا معرفی و شرح کوتاهی از رزومه کاری خود را به اطلاع اعضا رساندند.

    بعد از رای گیری و شمارش آرا اعضای هیات رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران به شرح زیر معرفی شدند: مهندس احسان پیری با 28 رای، کوروش رحمانی فرد با 25 رای، مهدی زاهدی اول با 23 رای، محمد مهدی مومن زاده با 23 رای و سید مرتضی آقا میری با 17 رای به عنوان اعضای هیات مدیره و مهدی گرجی با 20 رای به عنوان بازرس اول و سجاد شاهسواری با 13 رای به عنوان بازرس دوم انتخاب شدند.

    برچسب ها