عصر خودرو

مجتمع گاز پارس جنوبی ۷۶ میلیون بشکه میعانات گازی صادر کرد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجتمع در شش ماه نخست امسال ٧٦ میلیون بشکه میعانات گازی به بازارهای جهانی صادر کرد.

مجتمع گاز پارس جنوبی ۷۶ میلیون بشکه میعانات گازی صادر کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی روز دوشنبه به نقل از مسعود حسنی افزود: این میزان صادرات میعانات گازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٢٥ درصد رشد داشته است.
    وی با اشاره به صادرات دیگر محصولات این مجتمع اضافه کرد: همچنین در این مدت یک میلیون و 350هزار تن گاز مایع از مجتمع گاز پارس جنوبی به کشورهای مختلف صادر شده است.
    حسنی ادامه داد: این مقدار صادرات گاز مایع در مقایسه با مدت مشابه پارسال ٦ درصد افزایش داشته که ثمره آن ارزآوری بیشتر برای کشور، پیوستگی تولید محصولات با کیفیت در این مجتمع و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.
    مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این که کارنامه درخشان مجتمع سبب توسعه منطقه ای، فرهنگ صنعتی و کارآفرینی در کشور شده است، ادامه داد: این مجتمع هم اکنون تامین کننده حدود ٦٢ درصد از گاز کشور است که دستاورد بزرگ با تلاش نیروهای متخصص و جوان محقق شده است.
    وی تاکید کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی افزون بر تامین نیاز بخش های مختلف داخل کشور به یکی از بزرگترین شرکت های گازی ارزآور برای کشور تبدیل شده است.
    مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این که این مجتمع گازی برای تامین گاز در زمستان امسال آمادگی کامل دارد، گفت: پایداری فرآورش گاز در زمستان امسال با اجرای موفقیت آمیز عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه های مجتمع افزایش یافته و متخصصان این شرکت برای آسایش و رفاه مردم کشور با تمام توان به فعالیت ادامه خواهند داد.

    برچسب ها