عصر خودرو

یک کارشناس بازار سرمایه:

سهامداران همچنان صبر پیشه کنند

عصر بازار: یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایط کنونی قیمت سهام در بورس به حدی رسیده است که فروش در این قیمتها منطقی بنظر نمی رسد و شاید این روزها استراتژی صبر و انتظار بهترین توصیه به سهامداران باشد.

سهامداران همچنان صبر پیشه کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، محمد علی پور با اشاره به این که در کوتاه مدت نباید منتظر اتفاق مثبت و ویژه ای در بورس بود گفت: علاوه بر مسایلی چون انتظار برای تصویب توافق حاصل شده در مذاکرات 5+1 در کنگره آمریکا و نیز ادامه وضعیت رکودی حاکم بر اقتصاد، مواردی چون افت جهانی قیمت نفت و نیز کاهش جهانی برخی کالاها، معاملات بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده است.
    این کارشناس بازار سرمایه افزود: از سوی دیگر کسری بودجه دولت در سالجاری نیز با توجه به وضعیت قیمت نفت و درآمدها می تواند بر اقتصاد و تولید بنگاهها اثرگذار باشد که این موضوع کلیت بورس را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
    وی با بیان این که در حال حاضر بازار سرمایه شاهد دوران کم رمقی از معاملات است گفت: بنظر می رسد تصویب توافق هسته ای در کنگره آمریکا بتواند جو روانی مثبت و کوتاه مدتی را در بورس ایجاد کند.
    این کارشناس بازار سرمایه اضافه کرد: در شرایط کنونی بازار سرمایه در حالت انتظار بسر می برد تا ابهامات آن کمرنگ شود و بر این اساس با توجه به این که در حال حاضر بانک ها امن ترین و به صرفه ترین مکان برای سرمایه گذاری است نباید منتظر ورود نقدینگی جدید به بازار سهام بود.
    وی در توصیه به سهامداران نیز گفت: در شرایط کنونی قیمت سهام در بورس به حدی رسیده است که فروش در این قیمتها منطقی بنظر نمی رسد و شاید این روزها استراتژی صبر و انتظار بهترین توصیه به سهامداران باشد.

    برچسب ها