عصر خودرو

یک مقام مسئول خبر داد:

درج نماد معاملاتی یک شرکت جدید در فرابورس

عصر بازار: یک مقام مسئول از پذیرش شرکت سرمایه گذاری سبحان در بازار فرابورس خبر داد و گفت: نماد معاملاتی "وسبحان" به عنوان پنجاه و دومین شرکت فرابورسی در بازار اول این بازار از ابتدای شهریور ماه درج شده است.

درج نماد معاملاتی یک شرکت جدید در فرابورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، مالک رحمتی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سبحان با اعلام درج نماد معاملاتی این شرکت در بازار دوم فرابورس ایران گفت: نماد "وسبحان" به عنوان پنجاه و دومین شرکت در فهرست نرخ های بازار اول فرابورس درج شده است.

    وی افزود: بر اساس ماده 34 دستورالعمل پذیرش عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس عرضه اوراق پذیرفته شده در این بازار می بایست حداقل 5 روز و حداکثر 4 ماه پس از تاریخ درج در فهرست نرخ های فرابورس انجام شود.

    این مقام مسئول عنوان کرد: کار اصلی گروه سرمایه گذاری سبحان تکمیل زنجیره ارزش خدمات مالی است که عبارت از حضور در بازارهای سرمایه کشور، داشتن کارگزاری، داشتن مشاوره سرمایه گذاری، داشتن خدمات مالی، داشتن خدمات بیمه ای و غیره است.

    وی ادامه داد: آنچه که امروز برجسته است، حضور گروه سرمایه گذاری سبحان در بازار سرمایه گذاری کشور است.

    وی افزود: نماد معاملاتی شرکت 130 میلیارد تومانی سرمایه گذاری سبحان در تاریخ اول شهریور ماه امسال در بازار اول فرابورس درج و عرضه اولیه سهام نیز با توجه به اوضاع روز بازار سهام عرضه خواهد شد.

    وی ادامه داد: ارزش خالص دارایی های سرمایه گذاری سبحان به ازای هر سهم بالغ بر 270 تومان بوده و با برخورداری از پرتفوی متنوع بورسی و غیر بورسی از صنایع مختلف از جمله کانی های فلزی و معدنی، فلزات اساسی ،خودرو ،پتروشیمی، بانکداری و حمل و نقل و لیزینگ برخوردار است.

    سال مالی این شرکت پایان شهریور ماه هر سال است و در پرتفوی غیر بورسی آن اغلب شرکت های ساختمانی و طرح های املاک و مستغلات اختصاص یافته و به نظر می رسد با توجه به شرایط اقتصادی کشور بودجه سال مالی جاری شرکت با انحراف 20 درصدی نسبت به پیش بینی ها محقق شود.

    بر اساس این گزارش، شرکت سرمایه گذاری سبحان از شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر متعلق به سازمان اقتصادی کوثر است که به عنوان یک شرکت حقوقی به خرید و فروش سهام در بورس مشغول است.

     

    برچسب ها