عصر خودرو

با نرخ ۱۶ درصد؛

اوراق اجاره لوتوس پارسیان در فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌شود

عصر بازار- شنبه هفته آینده به مدت سه روز اوراق اجاره تامین سرمایه لوتوس پارسیان با نماد "لوتوس۹۹" به تعداد ۴۸۰ هزار ورقه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران پذیره‌نویسی خواهد شد.

اوراق اجاره لوتوس پارسیان در فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، ارزش این اوراق 480 میلیارد ریال بوده و سررسید آن 48 ماهه است، ضمن آنکه نرخ سود اوراق اجاره لوتوس پارسیان نیز 16 درصد است که سود آن هر سه ماه یکبار پرداخت می‌شود.

    نکته قابل ذکر آنکه هدف از انتشار این اوراق، تامین نقدینگی مورد نیار برای خرید نقدی دارایی‌ها توسط نهاد واسط و اجاره به شرط تملیک آن به شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان برای توسعه فعالیت‌های عمرانی است.

    از دیگر موارد با اهمیت در خصوص "لوتوس 99" باید به با نام بودن و قابلیت معامله آن در فرابورس ایران اشاره کرد، ضمن آنکه محدودیت خرید نیز برای سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی وجود ندارد.

    ارکان این اوراق شامل ناشر؛ شرکت واسط مالی آبان و بانی؛ شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان بوده و حسابرس آن موسسه حسابرسی دش و همکاران است. همچنین متعهد پذیره‌نویسی و بازارگردان این اوراق شرکت تامین سرمایه کاردان و ضامن اوراق نیز شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر است.

    به این ترتیب اوراق اجاره لوتوس پارسیان که دهم مهرماه در فرابورس ایران پذیرش شده و دارای سررسید 17 مهر سال 99 است؛ از تاریخ 17 الی 19 مهرماه در بازار ابزارهای نوین مالی پذیره‌نویسی خواهد شد.

    برچسب ها